LilleA
Forelsket i forumet
ORIGINAL: MammaOkt
ORIGINAL: LilleA
ORIGINAL: MammaOkt
Ja masse mensmurringer, nedpress, kvalme, hodepine, enda mer kranglete bekken - DAUTRØTT og svimmel....weeee det er så digg å gå gravid[:D][:D][:D] [>:]
Hehe, jeg beundrer deg for å holde humøret opp, MammaOkt - du har vel hatt mer plager enn de aller fleste av oss.
Jeg har også vært gjennom to uker med mye murringer, kvalme, kranglete bekken og null energi, men på en merkelig måte har alt dette (minus bekkenplagene) forsvunnet denne helga. Strålesmertene i underlivet/lysken er bare såvidt inne og hilser på et par ganger om dagen, og energinivået er mye høyere. Jeg trøster meg med at samtlige venninner som har født sier at formen er på topp dagen før fødsel (eller samme dag), og at det virker som om kroppen skjønner selv når den har samlet nok energi til å ta fatt på den tunge jobben (ja, jeg er førstegangs - bare la meg leve i den "drømmeverdenen" [8D])
Jeg føler det er mange her inne på septemberforumet som har vært uheldige med graviditeten med tanke på å være dårlige i formen og å ha mye plager - og på en syk måte så er det veldig godt, for da føler en seg ikke så alene om å "syte". [;)]
Håper du blir enda mer full av energi dagen før du skal føde da, og at det fortsetter når bollen er kommet til verden[:D]
..så mye bedre enn formen i dag tror jeg nesten ikke den kan bli, så jeg får vel kanskje bare krysse fingre for fødsel i kveld/natt? Hehe, lov å drømme, hun får komme når hun kommer [:D]
Her er det ingenting som oppleves som syting, det er dessverre mange her inne som har slitt seg gjennom første halvdel av 2009 ja. Synes det er så godt å se at alle mottar "syting" kun med gode og trøstende ord, at alle ønsker hverandre kun det beste. Ikke lenge til vi har våre egne kropper tilbake [:)]