Rar i kroppenn.... noen flere??

meeelo

Glad i forumet
Har vært veldi rart i kroppen hele uka.. mye mageknipe, svimmel, hetetokter ovs.
har hatt mye stikking i underlivet og murringer, sitter i ryggen også...
også har jeg hatt sånne ``strålesmerter`` fra lysken og i underlivet, er det hodet som holder på å feste seg og ska man liksom gå med alle disse smertene/ubehagen de siste ukene.. eller er det noe på gang ??????

Huff.. Hørtes iallefall ikke noe bahagelig ut. Tror det er ganske vanlig å føle en del ubehag når kroppen gjør seg klar til fødsel, men vet jo ikke om det er derfor du har det sånn.. Er mulig du bare er sliten[;)] Er du usikker kan du jo ringe føden og høre, de er veldig hyggelige og svarer gjerne på spm[:)]

JAA.. akkurat slik har jeg og hatt det siste uken.. var verst i går egentlig..
bedre i dag. [:)] det er vell bare sånn det skal være når det gjør deg klar[:)]

sliten kan det vel ik være... gjør jo ingenting om dagan.. bare kjede mæ =( får ringe vis det bli verre... går bare å tenke på at det kommer jo sikkert te å være sinnsykt vondt når ting setter i gang og syns liksom ik det e vondt nok ;) hehe, vis noen skjønne ka æ mene [;)]

men det e vel bare en liten forsmak på smerten man ska igjennom kanskje... bynne å bli rimeli klar sjøl nu så det gjør ik nokka om ho bestemme sæ for å komme om en 2 uka ;) hihi <3

Høres ut som meg til tider det der! Masse murring, også sliter jeg stadig vekk med å finne en behagelig stilling, fordi det liksom er noe som spiser opp ryggen eller magen min.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men litt sånn gnaging liksom... kanskje noe lignende av strålinga du kjenner? Jordmor sa at det var ikke noe unormalt det jeg hadde i allefall, nå som det nærma seg...

ORIGINAL: pindus

Kjenner meg godt igjen i mye her ja! Siste uken har vært grusom. Hodet har festet seg ([:)]), men jeg har fått mer vondt! Kjenner det spesiellt godt i rompa, så det er nok bekkenet, men nå gjør det ikke vond framme i bekkenet lenger. Har mange VONDE kynnere/maserier, og får plutselige ilinger nedover beina, tror det er en nerve som kommer i klem! Og så er det disse hetetoktene da[:'(] holder jo på å renne vekk til tider!
Skal bli veldig godt når dette er over, og vi sitter her alle sammen med våre nydelige babyer i armene![:D] Hver minste plage er verdt det![;)]

Og de hetetoktene [:'(][:'(][:'(]

har hatt akkurat det samme hele uke.. spesielt det med magesmertene!! til tider er de værre enn andre ganger! håper det snart skjer noe[;)]

ja, håper det skjer noe etterhvert jeg å.. bare det venter til tirsdag [;)]

Ja de 2 siste dagene har eg følt meg ekstremt tung, kvalm, vondt i hode... Er så trøtt og sliten i dag... HAr lagt lenge i senga i ettermiddag, fikk duppet litt av men ikkje så lett med ein 3 åring i hus...

De siste timene har eg bare blitt meir og meir kvalm... Men e samtidig grådig snopesjuk... Og så må eg på do å tisse sånn ca heila tio.. Slitande.. Men rekner ikkje med det er nåke... Kroppen har lurt meg så masse atte..

Jeg er også trøtt, har hetetokter, kynnere, murringer, kvalm og uvel, men snopsyk... [8D]
Nå vil jeg ha rier!!!
Håper ikke jeg har så lenge igjen. Er slitsomt med ei snuppe på 2år som gjerne vil ha litt av mammaen hun også... Så nå er jeg klar til å føde og få det overstått slik at livet kan begynne igjen. [;)]
Er jo bare 11 dager igjen til termin, så den trenger jo ikke vente lengre nå.

så enig så enig.... Er veldig glad for at det kun er 3 dager igjen til fødselen blir satt i gang... Skal bli godt å få orket litt mere... Man blir jo sliten av en baby i hus også men på ein heilt anna måte...

Sendte mannen opp for å kjøpe lørdagsgodt te meg eg:p hehe.. burde jo ikkje men må bare..

Jordmor sa hun så forskjell på oss førstegangs og de med barn fra før... og det kan jeg forstå. Jeg sover masse og orker lite, men kan se for meg at med en 3 åring så er det ikke like lett å få tid til det... Bra det ikke er lenge igjen nå!!

Ja forskjell ser de heilt sikkert... Det er ikkje alltid like lett når det er bara mamma som får lov å hjelpe til... Prøver å få ho til å skjønne at nå som babyen skal komme så må pappan også få lov, men slipper ikkje taket lett nei... Men da går bedre og bedre heldigvis....

Ho veit at det bare er snakk om få dager nå og ho glede seg MASSE...

krysse fingran før at det bli en babyboom her snart da ;);)
[:D][:D]

Ja masse mensmurringer, nedpress, kvalme, hodepine, enda mer kranglete bekken - DAUTRØTT og svimmel....weeee det er så digg å gå gravid[:D][:D][:D] [>:]

Venter nr 4 nå, og jeg er virkelig sliten nå. Selv ved å ikke gjøre no, og jeg har 4 uker til termin[:@]
Mannen min sa bare til meg i går at er du sliten, og dermed begynte jeg å stor tute, he he. Uff dette tar skikkelig på. De tre andre er hos faren sin, så jeg har virkelig fått slappe av, og så er de så store at det ikke er noe problem til vanlig heller.
Mensmurringer, og sterke kynnere her og, men det er ganske vanlig på slutten. Vi får bare holde ut!!
For noen av dere er det kun kort tid igjen[:)]

Nei, det skjønner jeg... hører om en del unger som blir ganske pappadalter mens mamma går gravid med nestemann...
Men det er vel heller ikke så rart at hun er litt mamma dalt, du var vel hjemme med henne hennes første år blant annet. Det går seg sikkert til, men det blir helt sikkert rart å dele deg med en annen. Jeg var visst rimelig sjalu da jeg fikk tvillingsøstre, da jeg var tre... [;)]

ORIGINAL: MammaOkt

Ja masse mensmurringer, nedpress, kvalme, hodepine, enda mer kranglete bekken - DAUTRØTT og svimmel....weeee det er så digg å gå gravid[:D][:D][:D] [>:]

Hehe, jeg beundrer deg for å holde humøret opp, MammaOkt - du har vel hatt mer plager enn de aller fleste av oss.

Jeg har også vært gjennom to uker med mye murringer, kvalme, kranglete bekken og null energi, men på en merkelig måte har alt dette (minus bekkenplagene) forsvunnet denne helga. Strålesmertene i underlivet/lysken er bare såvidt inne og hilser på et par ganger om dagen, og energinivået er mye høyere. Jeg trøster meg med at samtlige venninner som har født sier at formen er på topp dagen før fødsel (eller samme dag), og at det virker som om kroppen skjønner selv når den har samlet nok energi til å ta fatt på den tunge jobben (ja, jeg er førstegangs - bare la meg leve i den "drømmeverdenen" [8D])

ORIGINAL: meeelo

Har vært veldi rart i kroppen hele uka.. mye mageknipe, svimmel, hetetokter ovs.
har hatt mye stikking i underlivet og murringer, sitter i ryggen også...
også har jeg hatt sånne ``strålesmerter`` fra lysken og i underlivet, er det hodet som holder på å feste seg og ska man liksom gå med alle disse smertene/ubehagen de siste ukene.. eller er det noe på gang ??????

Det er vel som å høre meg selv dette.. Frykter det er noe som kan dra ut i dages/ukesvis.. for min del da.

ORIGINAL: LilleA

ORIGINAL: MammaOkt

Ja masse mensmurringer, nedpress, kvalme, hodepine, enda mer kranglete bekken - DAUTRØTT og svimmel....weeee det er så digg å gå gravid[:D][:D][:D] [>:]

Hehe, jeg beundrer deg for å holde humøret opp, MammaOkt - du har vel hatt mer plager enn de aller fleste av oss.

Jeg har også vært gjennom to uker med mye murringer, kvalme, kranglete bekken og null energi, men på en merkelig måte har alt dette (minus bekkenplagene) forsvunnet denne helga. Strålesmertene i underlivet/lysken er bare såvidt inne og hilser på et par ganger om dagen, og energinivået er mye høyere. Jeg trøster meg med at samtlige venninner som har født sier at formen er på topp dagen før fødsel (eller samme dag), og at det virker som om kroppen skjønner selv når den har samlet nok energi til å ta fatt på den tunge jobben (ja, jeg er førstegangs - bare la meg leve i den "drømmeverdenen" [8D])

Jeg føler det er mange her inne på septemberforumet som har vært uheldige med graviditeten med tanke på å være dårlige i formen og å ha mye plager - og på en syk måte så er det veldig godt, for da føler en seg ikke så alene om å "syte". [;)]
Håper du blir enda mer full av energi dagen før du skal føde da, og at det fortsetter når bollen er kommet til verden[:D]

Back
Topp