Rar i kroppen

Vivv

Elsker forumet
Er skikkelig rar i kroppen ikveld. Er kjempekvalm, rastløs, vont i ryggen, rett og slett skikkelig ubehagelig i egen kropp. Liker ikke dette. Kan ikke sitte i sofaen for da får jeg vont i halebein delen av ryggen og klarer ikke ligge lenge på en side. Æææææ. Hva skjer idag. *klage humør*

Jeg har det sånt hver eneste dag. Er kjempe sliten og begynner å bli lei av å være gravid. Har smerter over alt i kroppen, kvalme, halsbrann. Gleder meg til lille prinsen kommer til verden:)

Akkurat slik har jeg det også i dag, vært øm i magen også. Håper det blir bedre i morgen.

Det viste seg å være enten spysjuks, eller bare dårlig mage. Har hvartfall ikke kastet opp så mye siden første trimesteret tilsammen. Eeeelendig form. Off

Takk. Ligger nå me omgangssyke alle 3, og jeg har skikkelig feber. Ikke deilig når du har ei lita ei imagen. Tenkte å kontakte lege imårra tidlig. Fyttikatta

Uff :( Ikke noe godt å være syk, og det er enda verre når man er gravid! Masse god bedring til alle tre!

Last edited:
er det slik at man får samme symptomer på slutten av graviditeten som i begynnelsen? har hørt noe om dette

Back
Topp