Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så rart den er så svak når du fikk 3+ på cb digital. Cb pluss gir veldig sterke streker så tror heller jeg hadde gått for den om du vil ha en veldig sterk strekJeg har dessverre ingen erfaring med testen du tok.
Synes den så sterk og fin ut jeg. Tipper fargestoffene klusset litt i toppen der, de er jo billige og med forskjellig mengde fargestoff, så jeg hadde ikke tenkt for mye på det![]()
Ja det er nok den siste testen som bare har litt lite fargestoff i seg. Jeg stoler mest på cbDa må det vel være den siste testen det er noe feil med, siden CB-testen var så tydelig? Skal være 5+0 uker på vei nå.
Ja det er nok den siste testen som bare har litt lite fargestoff i seg. Jeg stoler mest på cb![]()
Det kan hende den typen test har litt lite fargestoff? Du får evt spørre legen om de kan ta en blodprøve. Men jeg ville uansett stolt på 3+ på cb. Hvis du åpner den ser du veldig sterke strekerJeg er 5+4 og var på ul i går for å se at alt så normalt ut. Skal tilbake igjen om to uker for å se om hjertet banker. Grugleder meg..
![]()
Tusen takkSå spennende! Ønsker deg lykke tilEr det første gang?
Tusen takkForrige gang jeg var på ul i uke 10 banket ikke hjertet lenger.. Så jeg er litt redd, men regner med det går bra denne gangen
Ellers har jeg en flott gutt på 2,5år
Hva med deg?
Så heldig du erDa håper jeg også at alt går bra med deg denne gangen <3 Jeg venter min første. Det gikk på første forsøk, men er 31 år, så har savnet barn lenge. Håper alt går bra![]()
Så heldig du erVeldig spennende med den første. Jeg var også 31 med min første. Nyt tiden
Masse lykke til.