Rapporterte bivirkninger Pandemrix *link*

Dette er bivirkninger av vaksina. Og ja, man KAN få bivirkninger av den, det står i pakningsvedlegget. Men i følge mitt eget terminforum her inne, så er det MANGE fler som har fått bivirkninger, om de så er innenfor "normalen."

Dårlig kategorisering, som f.eks: "Sykdommer i lunger og luftveier", noe som høres veldig alvorlig ut, men som antageligvis kan også bety noe så enkelt som lettere hosteplager i 2-3 dager.
de burde hatt et system som kan ta detalj per tilfelle, de fleste andre land har det og legemiddelprodusentene bruker detaljert informasjon per tilfelle som de legger ut.

ORIGINAL: Kal-El

Dårlig kategorisering, som f.eks: "Sykdommer i lunger og luftveier", noe som høres veldig alvorlig ut, men som antageligvis kan også bety noe så enkelt som lettere hosteplager i 2-3 dager.
de burde hatt et system som kan ta detalj per tilfelle, de fleste andre land har det og legemiddelprodusentene bruker detaljert informasjon per tilfelle som de legger ut.

enig

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Grete71

http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____80994.aspx

Synes det var mye "nerve-greier" her... [8|]

De skriver jo øverst 7 personer.. men når man går gjennom tabellen så er det 24 stk??
Noen har flere symptomer sikkert. Kvalme, utslett på stikkstedet og hodepine vil jo si nervesystem, mage og tarmsysten og hudsykdom. Alle disse tre kan en person ha, da blir det 3.

nervegreier hørtes skummet ut, men det står ingen i tabellen for antall alvorlige infeksjoner under skydommer i nervesystemet.

men hva kan "Generelle lidelser og reaksjoner på administrasjonsstedet" være? der er det et alvorlig tilfelle..

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: Grete71

Dette er bivirkninger av vaksina. Og ja, man KAN få bivirkninger av den, det står i pakningsvedlegget. Men i følge mitt eget terminforum her inne, så er det MANGE fler som har fått bivirkninger, om de så er innenfor "normalen."

Hvordan VET du at det er bivirkninger av vaksina?

Hva tenker du på? Linken, eller de på terminklubben?

De på terminklubben har for det meste fått ømhet rundt stikkstedet bl.a. Og dèt får man ikke uten stikk... [;)]

7 personer har rapportert om 24 forskjellige bivirkninger.
Det er derfor matten er litt rar. Men jeg skjønner ikke at 7 personer kan rapportere om fler enn 7 nerve-greier....
Uannsett er ikke 7 personer av 52.000 doser noe å henge seg opp i syns jeg.
Disse er innen 20 min etter vaksine er gitt. Mange fler får andre bivirkninger, som f.eks influensasymtomer.

ORIGINAL: catgun

nervegreier hørtes skummet ut, men det står ingen i tabellen for antall alvorlige infeksjoner under skydommer i nervesystemet.

men hva kan "Generelle lidelser og reaksjoner på administrasjonsstedet" være? der er det et alvorlig tilfelle..
Allergisk reaksjon, feks mot egg.

Back
Topp