Rapport fra jordmor..

Mamma'n til 2 troll <3

Glad i forumet
Da er jeg hjemme etter første time hos jordmor Syns det er deilig å komme igang jeg, så føler jeg meg hvertfall litt gravid her jeg sitter, i fullstendig symptom-tørke

Ho gikk over alle prøvene og gjorde det man vanligvis gjør på kontroll, også hadde hun satt av en ekstra halvtime bare til prating og det syns jeg var utrolig bra, for jeg har så mange "kvaler" etter barseltiden på sykehuset..

Det viste seg at jordmora mi har jobbet på det sykehuset jeg var på sist og at hun faktisk har vært sjef der nede en periode.. Hun blei helt forskrekka over hva som hendte mens jeg var der, og ville få til en jordmor-samtale for meg på sykehuset, så noen ENDELIG etter 4 år kan gå igjennom fødselsforløpet med meg og kanskje få mange av bitene til å falle på plass!! Det vil jeg jo selvfølgelig ha En kjempedame det her trur jeg

Ellers så hadde hun jo sagt i telefonen at vi skulle høre etter hjertelyden,men da jeg kom dit, ville hun ikke prøve engang Så det var utrolig skuffende.. Men men, jeg får trøste meg med at ho syns det var for tidlig.. Hun vet jo hva hun driver med.. Så det er vel kanskje like greit

Også fikk jeg med meg en hel veske full av forskjellige blader og hefter og brosjyrer og det som var.. Mye papirer man skal drasse på og gå igjennom gitt Men jeg savnet Svangerskapsdagboken da Har dere andre fått den eller har de sluttet å dele ut den?? Hadde så stor glede av den sist gang!

Vel, vel, da er neste post tidlig UL om to uker også en ny time hos JM to uker etter det Vet ikke hvorfor jeg er satt opp til kontroll så ofte, men jeg tror hun har litt ofte på meg fordi de har skremt vannet av meg på sykehuset

Ja da e nok litt tidlig å leite etter hjertelyden enda, sjøl om da kan gå.. men de vil jo helst ikkje så tidlig fordi mange blir jo veldig bekymra når de ikkje finne den.. Du kan bestille svangerskapsboka her inne på BV, da gjor eg sist, men husker ikkje heilt kor eg gjekk, men om du leite litt så finne du da... Du kan gå på kontakt oss og så skrive du til de at du ønsker den boka.. Så kommer den i posten til deg... Gleder meg til kontrollene begynne eg og.. Skal til legen 27 aug e då 10+3.. Den 24 skal eg på 1 års kontroll med snuppa mi, så tenkte eg skulle gå innom jordmor og bestille time til ho då [:D][:D] Kjekkast hos jordmor

Så bra med hyggelig og flink jordmor :D

Jeg fikk svangerskapsdagboken i posten av Babyverden jeg... hvis det er samme boka vi snakker om?

Ang hjertelyd så kan jeg trøste deg med at legen min var veldig i tvil om han skulle sjekke etter hjertelyd da jeg var der i går, og da var jeg 12 uker. Så de er sikkert litt redde for å gjøre den gravide bekymra hvis de ikke finner den...

Så bra å høre da [:)][:)]  Jeg har jo så lyst til å høre hjertet siden alle andre har det virker det som, men det er godt å høre at det flere som har det sånn [:)]

Mener den boka ja, har bestilt den nå fra babyverden.no så blir spennende å se om jeg får den. En venninne av meg bestilte den da vi gikk gravide for 4 år siden, og ho venter enda på den[:D][:D] 

Jeg fikk Svangerskapsboken hos legen miin + en annen bok

å så bra at du har fått en god jordmor.
det har så mye å si på tiden fremover at man har noen man tørr snakke med og som tar seg tid til det.
[:D] så det er jo helt topp.

Ang den boken så har ikke jeg vært hos verken lege eller jordmor enda så aner ikke..
[8D]

Back
Topp