Raping

BIBBI3

Forumet er livet
Jeg har en som ALDRI skal rape etter mat og jeg blir så sliten......[&o]
Vet at det blir skriking morgen og kveld pga luftsmerter om det ikke kommer opp noe luft.
Men jeg kan gå, stryke meg blå.[&:] Legger han på magen, over ammeputa og prøver masse triks uten hell.
I tillegg har han begynt å sove så godt rett etter mat og når jeg prøver å få ham til å rape, så våkner han og jeg får ham IKKE til å sove igjen...[:(]

Hvordan er deres nurk? Noen som har tips og råd??

Ikke sikker på om dette er noe brukbart tips for deres del. Men sånn som det funker her hos oss, så får ikke Marylin rapet dersom hun sover/henger med hodet etter å ha spist. Hun må på en måte ta aktivt del i rapingen selv, hvis du skjønner. Oftest lar vi henne henge halvveis oppreist, mens hun strekker på halsen (løfter hodet selv). Vi vet en rap er på vei når hun lager "eh - eh - eh - lyder"... Når det er sagt er det slettes ikke alltid hun raper like etter å ha spist. Noen ganger er det helt umulig (og har hun sovna under spisinga er det bare å glemme det). Da kommer gjerne en rap eller to neste gang vi tar henne opp - gjerne flere timer senere...

ORIGINAL: BabyMama

Ikke sikker på om dette er noe brukbart tips for deres del. Men sånn som det funker her hos oss, så får ikke Marylin rapet dersom hun sover/henger med hodet etter å ha spist. Hun må på en måte ta aktivt del i rapingen selv, hvis du skjønner. Oftest lar vi henne henge halvveis oppreist, mens hun strekker på halsen (løfter hodet selv). Vi vet en rap er på vei når hun lager "eh - eh - eh - lyder"... Når det er sagt er det slettes ikke alltid hun raper like etter å ha spist. Noen ganger er det helt umulig (og har hun sovna under spisinga er det bare å glemme det). Da kommer gjerne en rap eller to neste gang vi tar henne opp - gjerne flere timer senere...
signerer denne, akkurat som mariell emilie, å ho får kjempe vondt i magen når ho ikke rape etter måltid... sånn som i natt, helt jævli, våken i flere tima, så i dag e vi TRØTT..

ER på samme måte her også, BayMama.
Han sovner gjerne på puppen, og hvis han da sover under rapingen er det bare å glemme at det kommer noe.
Hvis ikke rapen kommer innen to-tre min etter vi tar han opp og "dunker" i ryggen, er det ikke vits i å holde på mer. Da kommer den som oftes når vi tar han opp.
Men hos oss nytter det å ha han litt over ene skulderen, legge han ned en liten stund, for så å ta han opp igjen.
Men er ikke lett når gutta våre har så mye luft i magen sin, Irene

her kommer det som regel rap...jeg ofrer mye tid for å få en også da...selv på nettene.for jeg har merka så stor forskjell fra di gangene hun raper å ikke.

pleier å bruke "sitte metoden"setter stumpen hennes på låret mitt å lar henne henge litt over armen min slik hat hun får litt press både på magen og under rumpa...så tar vi humpetitten  med låret og klapper på ryggen.

løfter å  veksler mellom sitte å legge henne på skulderern så pleier det å komme en rap til slutt.

jeg er blitt ganske sterk i venstre armen[:D]

Jeg vil heller ikke gi meg før jeg får en rap eller helst tre. Er så forferdelig stor forskjell på ham den dagen han raper og den dagen han ikke gjør det...[&:]
Takk for tips. Skal gjøre et hompetitten-forsøk etter neste foring.[:D]
Vært hos hs og lært meg kolikk-grepet i dag, så isted han begynte å trekke sammen kroppen for mageknip så holdt jeg ham. Det virker og nå sover han!!! Er så letta... Lurer fælt på hvor skillet på kolikk og ikke ligger.........[>:]

ORIGINAL: Irene30

Jeg vil heller ikke gi meg før jeg får en rap eller helst tre. Er så forferdelig stor forskjell på ham den dagen han raper og den dagen han ikke gjør det...[&:]
Takk for tips. Skal gjøre et hompetitten-forsøk etter neste foring.[:D]
Vært hos hs og lært meg kolikk-grepet i dag, så isted han begynte å trekke sammen kroppen for mageknip så holdt jeg ham. Det virker og nå sover han!!! Er så letta... Lurer fælt på hvor skillet på kolikk og ikke ligger.........[>:]

ja si det men di sier jo at vist det er kolikk skal di grine mer en tre timer tre ganger til dagen[&:]

men jeg har også hørt at bare di har luft smerter kalles det for kolikk[8|]nei ikke vet jeg,men hvordan er det grepet[8|]

Tar hånda mellom beina hans med håndflata på magen, mens nurket ligger med magen vendt nedover. Tyngdepunktet blir magen hennes i hånda di. Bruke den andre hånda til evt å støtte hodet..

Litt vanskelig å forklare, men kanksje jeg finner et bilde no sted på nett som jeg kan legge inn.

Fikk forresten opp en rap også isted da jeg utførte grepet.[:D]

har hatt samme problemet ,men etter at jeg begynte å ta henne av puppen hvert5 min for å rape så går det kjempebra[:D]

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: gira

ER på samme måte her også, BayMama.
Han sovner gjerne på puppen, og hvis han da sover under rapingen er det bare å glemme at det kommer noe.
Hvis ikke rapen kommer innen to-tre min etter vi tar han opp og "dunker" i ryggen, er det ikke vits i å holde på mer. Da kommer den som oftes når vi tar han opp.
Men hos oss nytter det å ha han litt over ene skulderen, legge han ned en liten stund, for så å ta han opp igjen.
Men er ikke lett når gutta våre har så mye luft i magen sin, Irene

Som jeg skulle skrivt det selv.

Jepp, kjenner oss igjen her ja.[:D]

Back
Topp