Raping

JellyBean28

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Raper dere den lille etter amming om natten?

For at lillegutt skal sove i sengen sin om natten må han virkelig sovne godt i armene mine først (hvis ikke våkner han igjen ned en gang) og jeg er derfor usikker på om jeg skal nærmest vekke han for å rape på natten eller la han fortsette å sove når han sovner ved puppen. Hva gjør dere?

Samme her!! Hun sovner baare i armene, og jeg må vente til hun sover godt. Noen ganger, når jeg hører at hun svelger mye luft under amming, prøver jeg å få henne til å rape, for så å sovne på brystet mitt før jeg legger henne i sengen :) Andre ganger er hun helt umulig å legge i egen seng, og det ender opp med samsoving ved siden av meg.. :p

Her får han lite rap ved amming :) Ammer mest, men pumper en gang om dagen og gir på Medela calmaflaske og da blir det alltid mye rap og gulp. Raper og gulper ellers ikke.

Vi raper på natta. Han sovner på skuldra mi, men våkner når jeg skal legge han ned og hvertfall hvis han ikke har sovnet helt. Har lært meg når han har sovnet helt sånn at det er skjelden at han våkner ordentlig nå for tiden, det hender men ja.

Hm...kanskje jeg skal slutte å rape henne på natten. Utfordringen her er at jeg må skifte bleie på henne etter ammingene om natten for de er fulle:o Sliter med å få henne til å sovne i sengen etterpå. I natt var jeg madrass i hele natt. Må vente til hun sover tungt, men da har jo jeg sovnet og:o:p

Hm...kanskje jeg skal slutte å rape henne på natten. Utfordringen her er at jeg må skifte bleie på henne etter ammingene om natten for de er fulle:o Sliter med å få henne til å sovne i sengen etterpå. I natt var jeg madrass i hele natt. Må vente til hun sover tungt, men da har jo jeg sovnet og:o:p
Her skifter jeg bleie før amming på natten. Noen ganger bæsjer han imens jeg ammer, så da må jeg jo skifte igjen. Men det er ikke alltid, så tar som regel den sjansen. Da kan han bare sove videre etter amming. Er det bare tiss i bleia, skifter jeg ikke.

Hm...kanskje jeg skal slutte å rape henne på natten. Utfordringen her er at jeg må skifte bleie på henne etter ammingene om natten for de er fulle:eek: Sliter med å få henne til å sovne i sengen etterpå. I natt var jeg madrass i hele natt. Må vente til hun sover tungt, men da har jo jeg sovnet og:eek::p
Jeg skifter også bleie før mat og evt etterpå hvis han bæsjer på nytt. Men jeg må rape lille på natta ellers gulper han.

Er mye madrass jeg og, for han blir veldig urolig om jeg flytter han tidlig. Når pappaen tar mat og raping på natta går det bra, tror han utnytter mamman i en alder av tre uker ;)

Skifter alltid før mat døgnet rundt, for da sovner hun lett etter mat. Hører jeg skikkelig bæsj på gang, så sjekker jeg, er det bæsj så bytter jeg. Du kan evt gi en pupp før skift, så neste pupp etter skift (y)

Her skifter jeg bleie før amming på natten. Noen ganger bæsjer han imens jeg ammer, så da må jeg jo skifte igjen. Men det er ikke alltid, så tar som regel den sjansen. Da kan han bare sove videre etter amming. Er det bare tiss i bleia, skifter jeg ikke.
Jeg skifter også bleie før mat og evt etterpå hvis han bæsjer på nytt. Men jeg må rape lille på natta ellers gulper han.

Er mye madrass jeg og, for han blir veldig urolig om jeg flytter han tidlig. Når pappaen tar mat og raping på natta går det bra, tror han utnytter mamman i en alder av tre uker ;)
Skifter alltid før mat døgnet rundt, for da sovner hun lett etter mat. Hører jeg skikkelig bæsj på gang, så sjekker jeg, er det bæsj så bytter jeg. Du kan evt gi en pupp før skift, så neste pupp etter skift (y)
Her bråvåkner hun og skulle hatt mat i går, så det er fånyttes å skifte p henne først:(

Jeg ammer småen og når han sovner med puppen bytter jeg bleie☺han sover seg gjennom bleieskift.

Til og med helsesøster sa jeg ikke skulle styre med raping om natten. Skulle bare gi mat og legge med en gang. Nå sover lille gjennom natten, men på dagtid raper hun alltid. Hun blir mye roligere av det. Etter å ha hatt en tidligere sprutgulpe-baby, så er jeg så vant til å legge baby opp og vente på rap.

Back
Topp