Raping

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Raper babyene deres lett? Rapepause under spising? Hvordan gjør dere det?
Prøver å la han rape når han er ferfig med en pupp, men han blir helt krakilsk og vil bare ha mer mat. Både han og jeg er utålmodige, det tar sånn tid før rapen kommer! Ofte kommer det ikke. Og ender med at han sutrer en god stund senere, og DA kommer rapen når jeg løfter han opp. Virker i det hele tatt som st det er vsnskelig å få ut rapen! Hva er deres supertriks?

Skulle gjerne hatt ett supertriks på lager... Er ikke så ofte jeg får lokket ut rapen på henne ennå, hun blir fire uker på onsdag. Enten så sovner hun ved puppen, eller så blir hun bare hissig og vil ha mer mat dersom jeg forsøker på en rapepause før hun sovner.

Liker ikke å rape jenta mi heller. Men gulper heller ikke annet om hun er stappmett

Her vil han ikke rape i det hele tatt :p han propper litt men virker ikke som at han er plaget med luft. De få gangene vi hører antydning til en rap får han hikke!

Ikke noe særlig gulping her heller, kan telle på en hånd og har bare vært så lite at jeg tørker vekk. Men han har masse luft i magen! Om jeg masserer magen og sykler med bena kommer det glatt 30 promp på rad liksom:p men vi får det hvertfsll ut:p

Nei mini her vil heller ikke rape så mye. Og ikke mye gulping heller. Eneste at han noen ganger fyller munnen med melk fordi han gjerne vil sove med pupp i munn:p
Og da renner det ut:)

Nei mini her vil heller ikke rape så mye. Og ikke mye gulping heller. Eneste at han noen ganger fyller munnen med melk fordi han gjerne vil sove med pupp i munn:p
Og da renner det ut:)
Haha, det gjør mi også, skikkelig herlig med melkesikkel utover hele overkroppen min fordi hun ikke vil innse at det ikke er så lurt å sovne med mat i munnen :p Og til tider nyser hun med munnen full av melk også, rett i ansiktet mitt idet jeg skal ta henne opp for raping; morsmelk, spytt og snørr er en herlig blanding til ansiktsmaske for mor :D

Haha, det gjør mi også, skikkelig herlig med melkesikkel utover hele overkroppen min fordi hun ikke vil innse at det ikke er så lurt å sovne med mat i munnen :p Og til tider nyser hun med munnen full av melk også, rett i ansiktet mitt idet jeg skal ta henne opp for raping; morsmelk, spytt og snørr er en herlig blanding til ansiktsmaske for mor :D

Nååå:rolleyes:, bare en mor som kan takle slike ting:rolleyes:. Morsomme små skapninger vi har skapt :p

Her rapes, prompes og gulpes det til den store gullmedaljen fire uker nå og gjort det hele veien. Eneste jeg gjør er å stryke oppover ryggen. Ikkje nedover da kommer det som oftest en rap. Om ikkje så prøver vi ikke for lenge om han er utålmodig for mer :)

Når han våkner fra en lur innledes det alltid med en rekke promper :p har mye luft, men virker ikke plaget av det annet enn promperekka når han våkner :) ingen skriking utenom sult :)

Her rapes det stort sett etter måltidene. Er ikke alltid det kommer og jeg innbiller meg at det sammenfaller med at han har luft i magen. Promper litt, men ikke overdrevent mye. Hender det kommer gulp, men det er sjelden. Hadde skikkelig gulpebaby sist, så er glad han her ikke ser ut til å bli det

Vi gir flaske, og han ramper etter ca halve melken er drukket. Hvis jeg ikke får h til å rampe, kommer det gulp eller mageknip. Legger han på skuldra og stryker oppover eller , smdunker litt på ryggen. Pleier gjøre susen det :)

Har en skikkelig gulpe baby... Lei :(

:)

Back
Topp