Raping

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Sliter med raping her i huset.. Hva Gjør dere for at mini'n skal rape?

Er ikke så veldig flink til å rape selv, men å stryke opp og ned på ryggen pleier å hjelpe. Stryker fra korsryggen og helt opp til halsen. Noen ganger funker det best hvis jeg setter henne på fanget mitt og bøyer hun litt fremover mens jeg stryker.

Stryker på ryggen. Klapper forsiktig mellom skulderbladene og forsiktig på rumpen. Humper litt opp og ned imens jeg sitter. Men ikke for mye. Da gulper hun. :D

Litt klipping og styrking. Fikk beskjed av helsesøster at vist hun ikkjevhadde rapet etter noen min, så skulle eg gi opp. Skulle ikkje bruke for lang tid på det. Men i den perioden hun fikk fennikelte, så rapet hun mye lettere

Hvis jeg absolutt ikke får det til på noen annen måte legger jeg han på magen.. Kommer nesten med en gang.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bruker å stryke han på ryggen mens jeg klapper forsiktig på rumpa, men er ikke alltid det kommer.. men når det går noen måltid uten rap, så blir jeg litt nervøs:p

Mini skjønte ikke dette med raping til å begynne med og fortsatt ofte han ikke raper. Helsesøster sa at så lenge han får lufta ut (fiser isteden) så er det ikke noe å tenke på. Men jeg fant iallefall ut at det er mer enn en rapestilling. (ser jo alle ta babyen over skuldren så trodde det var eneste). For mini funket 'budda stilling', dvs sitte på fanget litt som om vi skal ha ride ranke med overkroppen lent litt forover og å ligge på magen over låra mine bedre i enn over skuldra i en periode.

Her raper han når jeg holder han rett opp og ned, når han henger på skuldra eller hvis han sitter litt. Innimellom raper han mens han spiser også.

Her raper han når jeg holder han rett opp og ned, når han henger på skuldra eller hvis han sitter litt. Innimellom raper han mens han spiser også.

Haha. Leste "... når jeg holder han opp ned" :D

Back
Topp