Raping på natten

Høststorm

Blir kjent med forumet
Hvordan er dere med raping på natten? Jeg merker jeg er dårlig til dette da ho lett kan våkne av at jeg bærer ho opp etter amming, og det kan ta litt tid for og få ho til å sovne igjen. Blir liksom veldig lett og bare legge ho sovende rett i sengen etter amming. Men ho har jo perioder med vondt i magen, spesielt ettermiddag/kvelden. Lurer liksom om det har noe og si at ho svelger luft på natten uten å få det opp.
 
Jeg gir mme og raper henne alltid, uansett når på døgnet. Lar hun ligge på brystet mitt 20-30 min, da sovner hun og flytter henne så over i sin seng. Om jeg bare legger henne rett ned etter måltid, så gulper hun en del. Men jeg har 1-2 måltid mellom kl 23 og 07 så da går det fint og gjøre det slik. Kanskje litt flere måltid hos dere som ammer, da vil jo dette være litt tyngre og gjennomføre.
 
Jeg lar henne bare sove om natta. Glemmer ofte rapingen på dagen også. #badmom
 
Jeg lar henne alltid rape.. Hvis ikke raper hun liggende og får tykt gulp som ofte kommer leeenge etter hun har spist.. (Det setter seg «fast» i halsen og vi våkner av kvelnings-lyder.. Kjempeguffent :( Hvis hun ikke hadde fått konsekvenser av det så hadde jeg lett bare droppet rapingen om natta ;)
 
Så godt å høre at det ikke bare er meg:angelic: Men da håper jeg det ikke er noe problem, hun sovner jo lett, uten og være plaget av evt luft.
 
Sniker :) Min var ikke plaget med luft på natten så jeg brydde meg ikke med raping da, merket at hun prompet litt mer bare :hilarious: Tok så lang tid å evt. få opp noe rap at det ikke var verdt det. Sov godt heller :Heartred
 
Hvis han sovner mens han drikker (får mme på flaske) orker jeg ikke stresse med det, da har han det jo greit, men hvis han blir liggende mer våken tar jeg han opp og da kommer ofte rapen innen noen sekunder.
 
Det er det samme her. Hvis han sovner ved brystet legger jeg han bare rett over i sengen, men hvis han er våken etter å ha spist raper jeg han Ingen stor problemer med gulping eller luft så tenker at det går nok fint:)
 
Får han sjelden til å rape på natta. Løfter han litt opp etter amming og busser litt, så legger jeg han ned i senga.
 
Back
Topp