Rapetips ;-)

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Har strevd veldig med å få vesla til å rape med den vanlige stillingen over skulderen. Nå har jeg testet ut en annen stilling med stort hell:) Legger henne på lårene mine slik at beina hennes strekkes oppover mot min mage. Tar henne så under armene og bøyer henne frem mot min mage, slik at hun blir sittende i en brett. Støtter henne godt i ryggen og nakken, vugger henne litt frem og tilbake, og det tar maks 10 sekunder før det kommer en megarap eller tre:p Anbefales til dere som sliter med å få opp luft!

Har strevd veldig med å få vesla til å rape med den vanlige stillingen over skulderen. Nå har jeg testet ut en annen stilling med stort hell:) Legger henne på lårene mine slik at beina hennes strekkes oppover mot min mage. Tar henne så under armene og bøyer henne frem mot min mage, slik at hun blir sittende i en brett. Støtter henne godt i ryggen og nakken, vugger henne litt frem og tilbake, og det tar maks 10 sekunder før det kommer en megarap eller tre:p Anbefales til dere som sliter med å få opp luft!
Takk for tips:) er ikke alltid jeg får en rap, men virker ikke som hun plages så veldig heller heldigvis! Men noen ganger kommer det noen skikkelige megaraper, nesten så jeg skvetter:P her funker det også å ha henne sittende på fanget, og lene henne fremover og evt klappe litt på ryggen, da kommer det ganske ofte og kjapt opp;)

Her funker det også å ha han sittende på låret, det gjorde de på sykehuset også. Men godt tips om det ikke funker. Kommer en god rap som regel, en gang på kafé kom han selvfølgelig med den verste rapen noensinne, de ved siden av snudde seg og trodde sikkert det var meg som rapet, haha. Utrolig at en så liten kropp kan lage så mye lyd :p:p

Takk! Skal prøves.. Raper bedre til pappan her siden han ikke får strekt seg ut over puppene mine

Skal forsøkes! Sliter med å få henne til å rape. Hun kan henge ganske lenge, uten at noe skjer. Idet jeg tar henne ned, kommer det gjerne ordentlig, og gjerne med fyll :/

Da må jeg prøve det, her raper han sjeldnt, å plages med luft:/:(

Back
Topp