Raperåd?

mille.

Gift med forumet
Noen som har noen gode tips om hvordan jeg får Malin til å rape etter å ha spist?
Det er ikke alltid hun raper og da ender det somregel med litt grining -og vond mage...

bevegelse..stryking og litt press på ryggen eventuelt lett massaje på magen..bare hold henne litt opp..vaskelig når di ligger,da får liksom ikke lufta kommet opp..verdt å prøve...funker godt her hvert fall[:)]

ORIGINAL: Cambi

Jeg sliter også med rapingen[:(] Offhhh... hun vil liksom ikke rape hu tutta mi (veloppdragen allerede[;)]) men merker at hun har en del luft/knip... kan sitte i opp til 30min uten rap her i stua[&:]

Sånn er det en god del her også. Av og til kommer rapen med en gang, men hvis ikke tar det laaaang tid.. Legger jeg han fra meg da, så blir det styring og baling ja. [:-]

ORIGINAL: Misin

Jeg sliter også med rapingen[:(] Offhhh... hun vil liksom ikke rape hu tutta mi (veloppdragen allerede[;)]) men merker at hun har en del luft/knip... kan sitte i opp til 30min uten rap her i stua[&:]

Sånn er det en god del her også. Av og til kommer rapen med en gang, men hvis ikke tar det laaaang tid.. Legger jeg han fra meg da, så blir det styring og baling ja. [:-]

signerer. samme her

ORIGINAL: Linni puse gal

ORIGINAL: Misin

signerer. samme her

signerer på alle disse jeg også gitt[:D]

Ser ut som det er stor "enighet" ja! Akkurat samme greia her... Ludvig har vært sutrete etter måltidene noen dager nå, og det eneste som hjelper er å putte ham i BabyBjørn selen... Han spiste i 11-12 tida og henger fortsatt oppi her og klynker litt innimellom... Jeg får jo ikke gjort stort da, kjenner sulten gnager, har enda ikke spist frokost. Hvorfor kan de ikke bare rape med en gang de har spist hele tida???? 

Der kom det jammen en rap til gitt! Drøye to og en halv time etter maten... sukk...

det kan avogte ta litt tid med tulla mi og,men da legger jeg henne litt ned og tar henne litt fort opp igjen og da kommer ofte rapen fort ja.
men er ikke alltid vi raper på natten hvis vi sovner.[8|]

ORIGINAL: Nesing

Signerer denne! August vil rett og slett ikke rape, og det bør han i høyeste grad fordi han har kolikk..... Skal heldigvis på ammepoliklinikken på fredag, håper jeg skal få noen råd derfra da! [:)][;)]

Håper du får noen gode råd som hjelper. Del de gjerne med oss. [;)][:)]

Back
Topp