Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cambi
Jeg sliter også med rapingen[:(] Offhhh... hun vil liksom ikke rape hu tutta mi (veloppdragen allerede[;)]) men merker at hun har en del luft/knip... kan sitte i opp til 30min uten rap her i stua[&:]
ORIGINAL: Misin
Jeg sliter også med rapingen[:(] Offhhh... hun vil liksom ikke rape hu tutta mi (veloppdragen allerede[;)]) men merker at hun har en del luft/knip... kan sitte i opp til 30min uten rap her i stua[&:]
Sånn er det en god del her også. Av og til kommer rapen med en gang, men hvis ikke tar det laaaang tid.. Legger jeg han fra meg da, så blir det styring og baling ja. [:-]
ORIGINAL: Linni puse gal
ORIGINAL: Misin
Sånn er det en god del her også. Av og til kommer rapen med en gang, men hvis ikke tar det laaaang tid.. Legger jeg han fra meg da, så blir det styring og baling ja. [:-]
signerer. samme her
ORIGINAL: Nesing
Signerer denne! August vil rett og slett ikke rape, og det bør han i høyeste grad fordi han har kolikk..... Skal heldigvis på ammepoliklinikken på fredag, håper jeg skal få noen råd derfra da! [:)][;)]