Noen som har noen gode råd til å få mini til å rape? Prøver alltid etter mat men kommer bare en skjelden gang, ser hu er litt ukomfortabel til tider så skulle sikkert ha ut mer luft men det kommer ikke noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som ammer liggende på natta, hvordan får dere dem til å rape liggende? Jeg vil helst ikke løfte henne etter amming for da våkner hun! så jeg har egentlig bare latt henne sove, men da blir hun ofte veldig urolig på morningen og fiser masse og trykker...
Skal testes! Men hvordan få ut fisen?Jeg holder han i ene arm og vender han på siden og stryker nedenfra og oppover på ryggen et par ganger, vender og gjentar på andre siden. Deretter holder jeg han loddrett oppover og stryker på rygg. Fungerer hver gang! Ble tipset av jordmor
Dere som ammer liggende på natta, hvordan får dere dem til å rape liggende? Jeg vil helst ikke løfte henne etter amming for da våkner hun! så jeg har egentlig bare latt henne sove, men da blir hun ofte veldig urolig på morningen og fiser masse og trykker...
Skal testes! Men hvordan få ut fisen?