Rap...

Mildrun

Elsker forumet
Raper deres små nå etter melkemåltidet?
Julie gjør det sjeldnere og sjeldnere[8|]
Men hun gulper mindre også da!

Ja, han er helt avhengig av å få rapt, ellers kommer magevondten på kvelden [:)]

er litt så som så egentlig. Noen ganger raper han, andre ganger ikke. J prøver ikke selv å få han til å rape, trenger han å rape så kommer d en god en bare j setter han på fanget etter at han har fått pupp. [:D] D styrer han selv.

Raping er sjeldent her, kommer som oftes en liten rap om han får sitte litt etter maten, men prøver aldri å få han til å rape. Gulpe har han ikke gjort på lenge.

Her er han nødt til å rape. Viss ikke han gjør det er det middag, grøt og melk på hele gulvet[:D] Men det er det jo egentlig uansett da[:D] He he he, Kommer mer når han ikke raper en når han raper.....

ORIGINAL: Liahra

Ja, han er helt avhengig av å få rapt, ellers kommer magevondten på kvelden [:)]

Sign [:)]

på dagtid så ja. men om natta har ej aldri rapet ho. da vokner ho bare å skriker evi.. så om ho begynne å sutre når ho sover raper ej ho heller.

Emma raper veldig sjeldent nå. Blitt så sjeldent at jeg glemmer rapen helt. Gulper gjør hun også veldig sjeldent.

ORIGINAL: linko

Emma raper veldig sjeldent nå. Blitt så sjeldent at jeg glemmer rapen helt. Gulper gjør hun også veldig sjeldent.

Jeg stryker og stryker,men det kommer sjelden noe...Blir jo så en glemmer det litt bort ja[;)]
Men det virker ikke som om hun plages noe med det da,og sjelden det kommer gulp[:)]

ORIGINAL: Mildrun

ORIGINAL: linko

Jeg stryker og stryker,men det kommer sjelden noe...Blir jo så en glemmer det litt bort ja[;)]
Men det virker ikke som om hun plages noe med det da,og sjelden det kommer gulp[:)]

samme her, men ho gulper mye uansett om eg raper ho eller ikkje...

Raper etter melkemåltider og av og til etter grøt og annet.

Men hu gulper mer..

Her rapes det etter melk, men rapen er seig å komme på kvelden. noen ganger kommer det en rap etter grøten også[;)] gulper sjeldent nå. før så kom det veldig ofte, nesten etter hvert måltid. så når hun sov måtte jeg legge hodet høyre[:D]

Back
Topp