Rap/fjert eller ingenting

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hva gjør din baby? Må den opp for rap, eller?

Min lille trenger ikke rape- han slipper en liten fjert og er fornøyd (slik var de to andre også)

Min raper som en voksen mann. :) Og hun er ei lita jente.

Min må rape, hvis ikke så får han vondt i magen (svelger en del luft med skjold). Men kan ta laaang tid før det kommer en rap, og da helst oppå skulderen.

Han rapte ikkje i begynnelsen. Men no har eg tatt han opp for raping ette mat. :)

Hun fjerter og virker fornøyd med det hun også :p prøver på rap etter måltid, men det kommer sjeldent.

Min vil ikke rape, han promper mye men har vondt i magen når luften jobber seg nedover :(

Prøver å få til et rap etter hvert måltid. Tar litt tid av og til andre ganger går det fort. Om ikke kaster han opp.

Prøver å få til en god rap mellom brystene om hun vil ha begge og i allefall etter :) ser hun har veldig lett for å gulpe ganske raskt, og ikke minst mye, hvis vi ikke raper...

Min har vanskelig for å rape, jeg klapper han litt mellom skulderbladene og litt på stumpen og går litt med han- men sjelden rapen kommer- men syns det er verdt forsøket. Om natta raper jeg han ikke.

Back
Topp