• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Rangering Termingruppekonkurranse! NY!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Tall hentet ut kl.10.30.

1. August 2012 | 5 påmeldte | snitt 1274,6

2. April 2013 | 25 påmeldte | snitt 1088

3. Juni 2012 | 19 påmeldte | snitt 937,8

4. September 2012 | 8 påmeldte | snitt 644
5. Februar 2013 | 3 påmeldte | snitt 352,6
6. Mai 2013 | 12 påmeldte | snitt 345,3
7. Juni 2013 | 19 påmeldte | snitt 261,8
8. Oktober 2013 | 12 påmeldte | snitt 240,3
9. November 2013 | 3 påmeldte | snitt 222
10. September 2013 | 13 påmeldte | snitt 212
11. August 2013 | 13 påmeldte | snitt 222

Konkurransen avsluttes søndag kl.23.59! MYE kan enda skje, lykke til i innspurten damer :-)

fortsatt på 4.plass ja...jaja, tror ikke vi har sjans til å doble antall innlegg altså :eek:

Nope!! Men det er moro likevel :)

He he, vi gjør så godt vi kan:) Vi koser oss jo med og skravle og jeg får ikke vært her døgnet rundt, dessverre:p

Ærlig talt så finnes det viktigere ting :-p

Får satse på at de andre forumene "får seg et liv" så kan vi bare holde på med det tempoet vi har :D

Får satse på at de andre forumene "får seg et liv" så kan vi bare holde på med det tempoet vi har :D
Hehe ja kanskje det :-p
Jeg skjønner jo hvordan det er mulig, har sett hvor mye jeg kan skrive om jeg virkelig går inn for det, men det er ikke holdbart i flere dager for min del!

Hehe ja kanskje det :p
Jeg skjønner jo hvordan det er mulig, har sett hvor mye jeg kan skrive om jeg virkelig går inn for det, men det er ikke holdbart i flere dager for min del!
Nei, vi må jo ta vare på unger, hus og slikt også. Er jo naturlig det.

Kanskje de har vaskehjelp og aupair ;-)

nei vettuhva, ungen kommer først, kan ikke sitte pal og taste mens hun sutrer i sofaen ved siden av meg :eek: Avtaler vi å logge på samtidig så kan vi selvfølgelig taste noe hinsides på kort tid da, men nå legger jeg vekk pcn litt og går meg en tur i stedet! :p

nei vettuhva, ungen kommer først, kan ikke sitte pal og taste mens hun sutrer i sofaen ved siden av meg :eek: Avtaler vi å logge på samtidig så kan vi selvfølgelig taste noe hinsides på kort tid da, men nå legger jeg vekk pcn litt og går meg en tur i stedet! :p

Kos dere masse!!!

Kos dere masse!!!

Kos deg på tur:D Men tror ikke det var lov og avtale når man skulle skravle?

Vi tulla vel egentlig bare...var ikke meningen å provosere noen :-)

Back
Topp