Rangering Termingruppekonkurranse! NY!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Ja, vi kan risikere at de ofrer en hel haug rett før resultatet er klart. Da føler jeg vi er vinnere allikevel, for det synes jeg faktsik er juks. De hadde kvittet seg med en del daukjøtt nå også så jeg.

Ja, faktisk! Og da kan de bare ha det så godt!

Har aldri gitt opp, berre mista trua når vi leser tråder der alle har lyst tilbyr seg å melde seg no :p
Du var superflink selv om du mista litt håpet ;)
Kjente på det selv også! Utrolig kjipt om folk begynner å melde seg av, for vi har fader meg brukt MYE tid og energi her :S

Der var du ja M. Ventet på reaksjonen din på at vi lå så godt an. :) Synes du var overalt unntatt på dnene tråden. :P

Du var superflink selv om du mista litt håpet ;)
Kjente på det selv også! Utrolig kjipt om folk begynner å melde seg av, for vi har fader meg brukt MYE tid og energi her :S
Tror jeg aldri har sittet så mye på nett sammenhengde jeg altså.

Ja, faktisk! Og da kan de bare ha det så godt!
Helt enig :) Er ikke sånn at jeg dør av å ikke få en preime (selv om det hadde vært gøy å ha "tittelen"), men kult å vite at vi er så rå :D

Tror jeg aldri har sittet så mye på nett sammenhengde jeg altså.
Samme her :p

Jeg jobba meg fra bunn og opp, ser du. Så måtte jeg refreshe etterpå, og da var den her :) Har et system! Haha

Samme her :p

Jeg jobba meg fra bunn og opp, ser du. Så måtte jeg refreshe etterpå, og da var den her :) Har et system! Haha

Savna deg sånn at jeg begynte å snakke med deg i andre tråder for å f¨deg hit. <3

Legger opp fort og strikker det jeg er i stand til, S, hvis du sender adressen din så kommer det i posten :D

Ja, jeg også men har egentlig ikke tid til å se på dem. :P

Må utnytte at I. sover maks nå. Så kan jeg kanskje snike litt senere. ;) Hvis noen andre sniker så må vi få høre hva de sier. :P

Juni 2012 er veldig positiv til at vi skal vinne faktisk :D
April 2013 er mer seriøs tror jeg :p de legger ut lister fra topp 100 og sånn :p

Ha ha ha. Vi er omtalt. :p hvis vi ikke vinner så håper jeg junijentene tar de. De virker supersøte. <3

April går for siste innspurt, så jeg skal virkelig gjøre mitt beste for å holde meg oppe, og taste mer enn jeg har gjort de siste dagene.

Back
Topp