Rangering Termingruppekonkurranse! NY!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Tall hentet ut kl.10.30.

1. August 2012 | 5 påmeldte | snitt 1274,6

2. April 2013 | 25 påmeldte | snitt 1088

3. Juni 2012 | 19 påmeldte | snitt 937,8

4. September 2012 | 8 påmeldte | snitt 644
5. Februar 2013 | 3 påmeldte | snitt 352,6
6. Mai 2013 | 12 påmeldte | snitt 345,3
7. Juni 2013 | 19 påmeldte | snitt 261,8
8. Oktober 2013 | 12 påmeldte | snitt 240,3
9. November 2013 | 3 påmeldte | snitt 222
10. September 2013 | 13 påmeldte | snitt 212
11. August 2013 | 13 påmeldte | snitt 222

Konkurransen avsluttes søndag kl.23.59! MYE kan enda skje, lykke til i innspurten damer :-)

Fy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elsker dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å hvorfor mener du S at vi ikke har sjans? Dere er jo helt rå!

JADA!!! Vi leder enda!! Love it :D Love you! <3 <3 <3

Du må spise lua di. Frk. negativ. :P Regner med at de andre gruppene roer ned nå i og med at vi har dratt i fra. :P Vet ikke om jeg er mest flau eller glad. :P

Du må spise lua di. Frk. negativ. :p Regner med at de andre gruppene roer ned nå i og med at vi har dratt i fra. :p Vet ikke om jeg er mest flau eller glad. :p

Roer ned?? Regner med de kjører på med ny dugnad ;)

Vi var jo i ferd med å gi opp litt vi da. Tror de kanskje føler de litt på samme måte. :P

Dere er "råe"! Hvorfor skulle ikke dere klare å vinne? Keep up the good work damer! :-)

Sier det samme som Janet, nå kjører vi på og vinner hele greia :D

Ja, nå er det altså ingen vei tilbake. Huset får støve ned. :P

Eg skal ete hua mi dersom vi vinner (plutselig glad for at eg ikkje eige hue, sia bonussønnen min fekk den eg kjøpte):)

Dokke må hugse å stå på :p

Min kjære er litt flau over antall innlegga mine denne veka :p *glad han ikkje veit totalen*:)

Ja, vi har ikke kasta bort så mange dager for å legge oss ned og gi opp! :p

Skulle det stå av?

Skulle sikkert stå av.. Men det er jo veldig usportslig hvis noen opererer på den måten :P

Eg skal ete hua mi dersom vi vinner (plutselig glad for at eg ikkje eige hue, sia bonussønnen min fekk den eg kjøpte):)

Strikker fort ei lue du kan spise :D

Ja, vi kan risikere at de ofrer en hel haug rett før resultatet er klart. Da føler jeg vi er vinnere allikevel, for det synes jeg faktsik er juks. De hadde kvittet seg med en del daukjøtt nå også så jeg.

Back
Topp