RANDÅLF

fruit

Gift med forumet
GRATULERER SÅ MYE MED 20 UKER I DAG!!

Gratulerer masse med 20 uker.. [:D] Så fort tiden har gått.. [:D]

Gratulerer med 20 uker[:D][:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Gratulerer så mye med 20 uker[:D][:D][:D]

Wow, 20 uker allerde. Tiden flyr.

Snufs snufs nå ble jeg rørt... Tusen takk alle sammen Dere er jammen herlig alle sammen[:)]
Ja så enig i det at tiden har gått så fort[8|][:D] Jeg er nesten redd at den lille i magen kommer før vi er klar[8D][:D] Rart med det siden vi har ventet så lenge og når den endelig kommer er det plutselig så mye vi skulle gjort først[8D][:D]
I morgen kommer det er halvveis magebide og[:)] Moro å se at magen er kommet[:)] Føler meg mer og mer gravid ja[:)]

Så fort tiden har gått. Husker det som det var i går at du fikk pos test[:D][:D][:D] Gratulerer så mye med halvveis[:D]

Wow!! 20 veker[:D] halveis i morra! Fantastisk tanke!

Lykke til i de resterende 20, det går forrykende raskt! Og plutselig er du mamma til en liten gutt eller ei lita pia[:D]

Signerer
ORIGINAL: [miss]

Lykke til i de resterende 20, det går forrykende raskt! Og plutselig er du mamma til en liten gutt eller ei lita pia[:D]

ORIGINAL: [miss]

signere denne[:D][:D]

oj oj, snart halvveis allerede jo!! Synes akkurat du testet positivt jeg... Iler inn på bildetråden din for å se på magen[:D]

Back
Topp