Ramzi-teori

Ønskebaby24

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Novemberlykke2024❤️
Vi har jo tatt NIPT-test, men ønsket ikke å vite kjønnet på den måten denne gangen. Vi vil gjerne se det på UL slik som alle andre!
Men, jeg klarte ikke å dy meg, og sendte derfor bildene fra de tidligere ultralydene jeg har tatt til en av de mange «gender prediction»-sidene.

Stoler mer på Nub enn Ramzi, men er enda litt for kort på vei til det.

De mener jeg venter ei jente, noe jeg har følt litt selv også, men tør ikke håpe :angelic:

Noen andre som har prøvd?

E17628D7-D03B-46C2-9211-2A32A06DEE30.jpeg
 

Vedlegg

  • 1D67076B-D745-4CD1-BF91-1FCCBF8E0199.jpeg
    1D67076B-D745-4CD1-BF91-1FCCBF8E0199.jpeg
    56 KB · Visninger: 23
  • 768DEBF4-9BA3-46D6-8E5D-4EE85F23D4E7.jpeg
    768DEBF4-9BA3-46D6-8E5D-4EE85F23D4E7.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 22
Snapchat-629199470__01.jpg

Her var det fort og gale i uke 7. Men ble ikke klok på dette:dead:
 
Send det inn her: https://thegenderexperts.com/
Betalte 124 kr for teori + fast delivery!

Skal gjøre det samme med 12+5 ultralyden jeg skal på om 15 dager for å se om det stemmer. De mener kjønnet er ganske «fastsatt da».
Min mann er ikke enig. Det tar vekk gleden av å få vite det på ultralyd sier han. Haha, ser den forsåvidt. Jeg tror det er gutt da. Har sagt til min lillesøster at jeg blir guttemamma og hun jentemamma, jeg har en gutt fra før og vi er begge gravid nå med 10 uker forskjell. Hun venter jente så da må jo jeg vente gutt, hehe. Spennende uansett:love7
 
Vi har jo tatt NIPT-test, men ønsket ikke å vite kjønnet på den måten denne gangen. Vi vil gjerne se det på UL slik som alle andre!
Men, jeg klarte ikke å dy meg, og sendte derfor bildene fra de tidligere ultralydene jeg har tatt til en av de mange «gender prediction»-sidene.

Stoler mer på Nub enn Ramzi, men er enda litt for kort på vei til det.

De mener jeg venter ei jente, noe jeg har følt litt selv også, men tør ikke håpe :angelic:

Noen andre som har prøvd?

Vis vedlegget 353964
Så spennende :love017
 
Min mann er ikke enig. Det tar vekk gleden av å få vite det på ultralyd sier han. Haha, ser den forsåvidt. Jeg tror det er gutt da. Har sagt til min lillesøster at jeg blir guttemamma og hun jentemamma, jeg har en gutt fra før og vi er begge gravid nå med 10 uker forskjell. Hun venter jente så da må jo jeg vente gutt, hehe. Spennende uansett:love7

I mitt forrige svangerskap visste jeg at jeg ventet en gutt allerede fra positiv test! Denne gangen vet jeg ikke om magefølelsen stemmer, eller om det er ønsketenkning :angelic:
Heldigvis ikke lenge til vi finner ut av det!
 
Back
Topp