Rampeunge...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Vet ikke om jeg skal le eller grine jeg... Snuppa syns visst tv'n var for kjedelig... og hva gjør ho med det? Joda, finner en blå fargestift og tegner i vei...Å, gud som jeg har gnikka og gnidd....

Haha[:D] Nå var jeg heldig da og fikk bort det meste... Men kulepenn på skaper og puter er det vel litt værre med...

Det er jo søtt og da[:)]

Men må si jeg var på god vei til å klikke da jeg så det, men fikk roa meg når jeg fikk det bort.

ORIGINAL: engle_mamma

hehe.. ja man kjenner man blir sånn små irritert og det kan koke litt, men jeg kunne ikke kjefte på han heller, tok  bare i fra han kulepennen og forklarte at det ikke er lov, jeg som ikke var flink nok til å rydde gitt[8D][8D] uansett hvor irritert jeg ble der og da, sofaen er bare 2 år gammel og kostet 6000 og er av stoff og kan ikke ta av trekket[&o] men litt minner er godt å ha.. hehe[;)][8D]

Sant. Snuppa mi er sanrt 3 år da, så vet veldig godt at man ikke skal tegne på noe annet enn ark. Men fristelsen ble nok for stor da mamma var nede og hang opp klær... Det er straffa mi for å prøve å få unna litt husarbeid[:D]

Herlig.... [&:]
Mener venninna mi forelska seg i Swiffer Magic Eraser da ungene hennes tegna som værst over alt....

ORIGINAL: Vibeke :)

Herlig.... [&:]
Mener venninna mi forelska seg i Swiffer Magic Eraser da ungene hennes tegna som værst over alt....

Kanskje lurt å skaffe seg no sånt, sånn i tilfelle...
Men er vel ikke alt man kan bruke på flatskjermer? Hadde sånn rens til den i dette tilfelle og etter mye skrubbing gikk det heldigvis vekk...

Back
Topp