Rampestreker!

Stakk av med traktoren til min onkel, bråbremsa og min søster(som var 2 år eldre) knakk alle fortenna[:D]

Jeg fikk lillesøster til å drikke spriten til pappa [8D]
Gjett om ho blei dårlig, men du verden så morro det var FØR hun ble dårlig [8D]

Jeg har aldri slutta med rampestreker, men den siste jeg gjorde mot lillesøster
var at jeg lurte henne til å tro at wasabi var marsipan, og du kan tro hun lagde store
øyne når hun tok hele i munnen[:D] Det er jo sterkt som fyyy

(Sånn grønn greie man får med til sushi)

ORIGINAL: *Minibønna*

Stakk av med traktoren til min onkel, bråbremsa og min søster(som var 2 år eldre) knakk alle fortenna[:D]

stakk av med traktoren??hvor gammel var du da? [&:]

Jeg klina tyggis i håret på søstern min og skamklippet både meg, henne og alle barbiene hennes etter å ha lest om Ole Alexander Filibombombom som klippet seg selv.

Nei, det vil jeg ikke fortelle her.....................

[:-]Gærning[:-]

8-9 år
ORIGINAL: Storetroll

stakk av med traktoren??hvor gammel var du da? [&:]

Prøvde å bryte oss inn i et hus som sto tomr som skulle selges, for stebroren våres skulle ''gifte'' seg med nabo jenta. også plutslig hørte vi politi bilen kom. Så vi løp som faen også kom politie å banka på døra og spurte om vi hadde sett noen prøvde å brytte seg inn i et hus. Neiiiiiii det har vi ikke sett noe av Også kasta vi steiner på bikuber så pappa fikk regning på 15.000kr[8D]

Også bodde vi et sted der det var vedovn oppe i gange i andre etasjen. Og mamma hadde vaska hele huset en gang. Og når mamma var ferdig dro vil all den aska som var i ovnen utover hele gulvet. Da var det noen som ble
Kunne ha skrivi mye mer, men da hadde det blitt en hel roman[;)]

mamma jobba på bensin stasjon og vi fikk aldri lov og gå ned ditt for da måtte vi over e18 men neida jeg dro med meg fettern min som var 5 år yngre jeg og stakk ned til mamma. å fy og kjeft jeg fikk.

stakk også av sjøl mange mange ganger haha var borte i et døgn før noen fant meg
og når jeg gikk på ungdommskolen hadde jeg med 4 stykker jeg og vi satt i baren i stua og drakk sprit hahaha

Da jeg var 9 tok jeg med meg lillesøstra mi på Cubus og stjal tre pakker med hårstrikk! Ble ikke tatt;-)

Back
Topp