Ramlet på isen....

Junie

Glad i forumet
Ute å lekte m barna og ramlet på isen... På siden, slo meg ikke noe særlig men ble så redd!!! Kjente masse spark ca 30 min etterpå, nå er hun rolig-bør jeg oppsøke lege? Huff, dette ble ekkelt!

Hvis du har kjent liv går det nok bra :)

Jeg er forresten på sykehuset nå og fikk sjekket opp bevegelse. Vært heeeeeelt stillt frem til nå i dag. Ikke liv når jeg dusjet, spiste eller drakk cola. Pleier det jo altid være. Så når klokken ble 13:40 og jeg ikke hadde kjent no enda og jeg har vært oppe siden halv åtte - da ringte jeg siden jeg var i nærheten. Maskinen registrerte liv, men jeg slet med å kjenne noe. Så hun kan ha snudd seg å sparket innover.

Sambo skal bort i kveld. så synes det var greit å få sjekket:)

Sniker fra februar - du bør ringe å høre om de vil ha deg inn til sjekk. Det de sjekker er om morkaka løsnet, det kan være veldig farlig! Bedre å sjekke en gang for mye!! :) Lykke til!

Det sies at man skal ta en sjekk uansett oomman opplever fall. Ville tatt meg en tur.
Lykke til!

Ute å lekte m barna og ramlet på isen... På siden, slo meg ikke noe særlig men ble så redd!!! Kjente masse spark ca 30 min etterpå, nå er hun rolig-bør jeg oppsøke lege? Huff, dette ble ekkelt!
Ta en tlf til føden, de kan sikkert berolige deg vettu! Mest sansynlig er det jo ikke no gæli :)

Man skal alltid ta kontakt ved skikkelige fall når man er gravid. Selv om du kjenner liv er den største faren morkakeløsning. Det har nok sikkert gått fint:)

Hadde ikke noe vondt, og har kjent masse liv, ikke blødninger-så avventet litt. Og samme idag-alt er ok. Det gikk nok bra. Ramlet på siden og ikke på magen overhode. Men ekkelt. Huff, det er kanskje fordi det er 2 t til sykehus/legevakt at jeg valgte å avvente heller enn å ta en sjekk....

Jeg ramlet også på isen på lørdag, landet ganske hardt på siden men gikk greit. Jeg fikk mange kraftige kynnere etterpå, av og på hele lørdagen, og ble derfor litt bekymret (kjente masse liv da). Men når jeg ringte føden sa de at så lenge man ikke blør eller har vondt går det som regel greit:)
Igår fikk jeg brodder i julekalenderen av mannen, så satser på at det blir siste gang jeg ramler:p:D

Back
Topp