Rainbow loom - figurer

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
noen som har drevet med dette? Trenger "oppskrift" på en lett figur å begynne med tenkte å overraske jenta mi når hun kommer hjem i morgen fra pappaen sin

Så del gjerne en youtube video med meg.. Med en lett oppskrift

Hva slags figurer tror du hun vil like da? Jeg har laget mange action figurer til William (Spiderman, Hulk, Batman etc) men det er kanskje ikke noe for henne...og så har jeg laget noen dyr - bl.a en hamster som var ganske lett, kunne det være noe? I så fall skal jeg finne frem oppskriften.

Måtte google dette da jeg ikke visste hva det var.
Dette så jo veldig morsomt ut. Føler med her for dette vil jeg prøve. :D

Det er kjempepopulært på skolen til sønnen min for tiden, så jeg kjøpte et sett til ham- så syntes jeg det var morsomt selv også så nå har jeg laget masse armbånd, figurer osv.

Hva slags figurer tror du hun vil like da? Jeg har laget mange action figurer til William (Spiderman, Hulk, Batman etc) men det er kanskje ikke noe for henne...og så har jeg laget noen dyr - bl.a en hamster som var ganske lett, kunne det være noe? I så fall skal jeg finne frem oppskriften.

Ja, hamster kunne være noe men ikke hulk og spiderman. He he

Fint om du hadde lagt inn en video ja

Det er kjempepopulært på skolen til sønnen min for tiden, så jeg kjøpte et sett til ham- så syntes jeg det var morsomt selv også så nå har jeg laget masse armbånd, figurer osv.

Ja, tror jeg og kan få litt dilla :) når jeg får det til da.... Lettere sagt enn gjort synes jeg :)

Ja, fulgte hun DIY mommy når jeg skulle prøve meg på marihøne :) hun hadde lettest oppskrift! Og gikk greit.. Helt til jeg skulle montere.. Da mistet jeg noen strikker.. Grrrrr
Er utrolig fort gjort å miste noen strikker ja ;-/
Gjort det noen ganger selv for å si det sånn :-)
Øvelse gjør mester :-)
sett noen har laget en live size pusur :-O hadde vel brukt 4 mnd på den :-p

Så mye fint!!! Er det bare jeg som synes det er vanskelig å lage og følge disse YouTube videoene? :)

Back
Topp