Ragcoon:

Sebastians`mamma

Forumet er livet
HVordan går det med deg og den lille? Har ting blitt litt lettere?

Hei, hei!

Å takk snille deg som bryr deg.
Alle her er så gode og omtenksomme.
Det er godt å ha sambo hjemme. Selv om han er ganske dårlig og vil være mest i fred.
Litt vanskelig å la han få hvile når jeg helst vil klemme lufta ut av han.[;)]

Babyen har det nok bare bra. Var nok noe med stillingen. Men skulle ønske det var ennå mer action. På det tell trivselen skjema står det at fra uke 28 skal det IKKE gå over 2 timer før man har kjent 10 bevegelser.
Å jeg merker kanskje 3-5 om gangen. Er jo ikke så lenge til uke 28.
Får snakke med jordmor om det.

Da skal jeg også høre om pneumokokkene til min kjære.
Fikk tlf i går kveld om at en god kompis av oss ble lagt inn på rikshospitalet med lungebetennelse i går morges.
Har sjekka litt på nettet, kan visst slå ut på flere forskjellige måter.
Å tror det er smittsomt for barn under 2 år blir vaksinert nå, og mennesker med hjerte/kar sykdommer eller lungesykdommer bør også vaksinere seg. (sambo fikk hjerne slag av en blodpropp i fjor, og kompisen er by-pass operert, så kanskje det er derfor de har fått det.....?)
Føler meg ikke syk annet enn at jeg hoster, men vil få sjekket det opp ordentlig uansett.
Finner ikke noe info om hvordan det kan påvirke gravide.
har det sikkert ikke, men bedre føre var.

Ja, det er greit å være sikker!
Skal du følge det tell trivsel skjemaet? Jeg tenkte litt på det men har funnet ut at det er bedre å følge med selv. Det er ganske stressende å følge "boka" for å si det sånn. Tror det blir mye unødvendige bekymringer. Så lenge man kjenner liv og går til jevnlige kontroller er man trygg mener nå jeg.
Nå kjenner jeg riktignok ganske mye liv gjennom hele dagen... men du kan jo  snakke med jordmor om det siden det bekymrer deg litt fra før av.

Bra du har fått hjem elsklingen din da [;)] Ikke klem han for mye [:D]

Vet ikke om jeg skal følge det jeg.
Bare husker at jeg leste det med 2 timer og 10 bevegelser der.
Litt vanskelig å få tellet til samme tid hver dag når jeg jobber så forskjellig,
å sove må jeg prøve å fåtil når jeg er trøtt. Det er i hvertfall ikke om natta.

Det går fremover med min kjære.
Han har litt vondt og er veldig kortpusta.
Men sover litt mindre og har holdt tundt meg i nesten hele natt[:D]
Mmmmmmmmmmmmm.....

Det var vel koselig kan jeg tenke meg [:D][:D]

Back
Topp