rabattkode ellos

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Fikk lapp med 40% på valgrfri vare.
Er den koden personlig, eller kan noen andre benytte seg av den?

den kan vel deles...? i allefall hos andre, så jeg vil tro det er samme hos ellos[:)]

ORIGINAL: ©Smartass

den kan vel deles...? i allefall hos andre, så jeg vil tro det er samme hos ellos[:)]

årna sæ.
Måtte bare gjennom en vanvittig tungrodd kundeservice først.
Man kan nemlig ikke endre adresse på nett, så når jeg ville kjøpe Reebok Easy tone med 40% avslag OG få de levert til svigers der jeg skal være de neste ukene, tenkte jeg at jeg kanskje kunne bestille i svigermors navn men bruke mine prosenter.
Meeeen fikk da tilslutt tak i kundeservice, så nå kan jeg bare glede meg til NYE SKO!! JOHOOOO!!!!

ORIGINAL: Gollemor

årna sæ.
Man kan nemlig ikke endre adresse på nett, så når jeg ville kjøpe Reebok Easy tone med 40% avslag OG få de levert til svigers der jeg skal være de neste ukene, tenkte jeg at jeg kanskje kunne bestille i svigermors navn men bruke mine prosenter.
Meeeen fikk da tilslutt tak i kundeservice, så nå kan jeg bare glede meg til NYE SKO!! JOHOOOO!!!!

oi, har de dem hos ellos? jeg må finne meg en rabattkode[:D]

her om dagen hadde de 50% for nye kunder (på 1 vare), skulle ha visst det da[8D]

årna sæ.

oi, har de dem hos ellos? jeg må finne meg en rabattkode[:D]

her om dagen hadde de 50% for nye kunder (på 1 vare), skulle ha visst det da[8D]

Nei, jeg bare kødder med deg[8|]
[:D]
De har, men ikke i så mange str.
Jeg gikk for 40(90), og håper de ikke er gedigne i str..

Åh, de hadde hverken str eller den modellen jeg vil ha.[8D]

Aner du hvor stor forskjell det er på modellene?
Så noen på gsport i går. De var bælstøgge, men gode å gå i. Ikke samme modell som de på ellos.
Jeg kjøpte disse: http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Treningssko/Reebok/_/N-fkrZ1z1406yZ1z141xe?Nr=295612&sta=gyjZfkrZ1z141xe|||0
og håper de er ålreite..

Aner du hvor stor forskjell det er på modellene?
Så noen på gsport i går. De var bælstøgge, men gode å gå i. Ikke samme modell som de på ellos.
Jeg kjøpte disse: http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Treningssko/Reebok/_/N-fkrZ1z1406yZ1z141xe?Nr=295612&sta=gyjZfkrZ1z141xe|||0
og håper de er ålreite..

Altså, i tillegg til ulik design så er det vel til ulikt bruk.

Er disse jeg vil ha:

Har vært inne og sett på de jeg også, men man kan jo ikke benytte seg av den rabatten på merkevarer[&:]
START moving med Ellos! Det er vår!

40% rabatt på 2 valgfrie* varer!

Våren er årstiden da vi alle lengter ut og ikke minst lengter vi etter å bevege på oss!

Akkurat nå kjører vi kampanjen START moving der vi fokuserer på alt innen sport og fritid. Vi feirer vårens ankomst og lengsel etter å komme i form med en meget fordelaktig rabatt. Du får:

40% rabatt på 2 valgfrie* varer.

------------------------------------------------------
* Tilbudet gjelder:
• ved nybestilling for minst 200,- (etter fratrukket rabatt)
• på dine 2 dyreste varer av klær, sko, accessoirer, hjemtekstil, innendørsbelysning
eller tepper fra Ellos sortiment 2011
• t.o.m. 13/4-2011, så langt lageret rekker
• maks en (1) gang pr husstand.

*Kan ikke kombineres/brukes med:
• andre rabatter og tilbud
• varer fra Catalog Outlet
• merkevarene: Esprit/edc, Levis, Adidas, Puma, Nike og Reebok
• produkter merket med ”Beste Pris” eller "Eksklusiv"

Dette sto iallefall på mine tilbud..

You must log in or register to reply here.
Back
Topp