Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ©Smartass
den kan vel deles...? i allefall hos andre, så jeg vil tro det er samme hos ellos[:)]
ORIGINAL: Gollemor
den kan vel deles...? i allefall hos andre, så jeg vil tro det er samme hos ellos[:)]
årna sæ.
Måtte bare gjennom en vanvittig tungrodd kundeservice først.
Man kan nemlig ikke endre adresse på nett, så når jeg ville kjøpe Reebok Easy tone med 40% avslag OG få de levert til svigers der jeg skal være de neste ukene, tenkte jeg at jeg kanskje kunne bestille i svigermors navn men bruke mine prosenter.
Meeeen fikk da tilslutt tak i kundeservice, så nå kan jeg bare glede meg til NYE SKO!! JOHOOOO!!!!
årna sæ.
Måtte bare gjennom en vanvittig tungrodd kundeservice først.
Man kan nemlig ikke endre adresse på nett, så når jeg ville kjøpe Reebok Easy tone med 40% avslag OG få de levert til svigers der jeg skal være de neste ukene, tenkte jeg at jeg kanskje kunne bestille i svigermors navn men bruke mine prosenter.
Meeeen fikk da tilslutt tak i kundeservice, så nå kan jeg bare glede meg til NYE SKO!! JOHOOOO!!!!
oi, har de dem hos ellos? jeg må finne meg en rabattkode[:D]
her om dagen hadde de 50% for nye kunder (på 1 vare), skulle ha visst det da[8D]
Åh, de hadde hverken str eller den modellen jeg vil ha.[8D]
Åh, de hadde hverken str eller den modellen jeg vil ha.[8D]
Aner du hvor stor forskjell det er på modellene?
Så noen på gsport i går. De var bælstøgge, men gode å gå i. Ikke samme modell som de på ellos.
Jeg kjøpte disse: http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Treningssko/Reebok/_/N-fkrZ1z1406yZ1z141xe?Nr=295612&sta=gyjZfkrZ1z141xe|||0
og håper de er ålreite..