Rabatt- og tilbudstråd ✨

Har dere bestilt alle gratis pakkene rundt om. En fra apotek 1. Kiwi. Rema 1000 og eurosko på barnas hus kan du også få gratis bleiebøtte

Den bleiebøtta er litt tungvint synes jeg, og refillen var utrolig dyr. Så vi fprfor vanlig pedalbøtte denne gangen :rolleyes:
 
Big smile Day på Cubus i dag! -40% på alt før klokken 12 og -30% etter klokken 12 og ut dagen.
Og sykt mye klær på salg til dame og barn på HM som begynte i dag.:):)
 
40% på klær og sko på barnas hus i helga. Litt usikker på om man må være medlem for å få tilbudet, men.
 
Har dere bestilt alle gratis pakkene rundt om. En fra apotek 1. Kiwi. Rema 1000 og eurosko på barnas hus kan du også få gratis bleiebøtte

Ja, jeg har, men får ikke hente den fra apotek1 før i slutten av mnd. Mye bra i de pakkene.
 
Er disse babypakkene begrenset til at man bare kan hente ut en gang? Eller kan man hente nye når det er nytt barn?
 
Hvordan får man den fra barnas hus?
Jeg har bestilt fra kiwi og apotek 1. Eurosko har for tiden ingen babypakke å tilby, jeg synes den fra rema er uinteressant da vi ikke handler på rema + ikke bruker det merket.

Har ellers hentet meg pakker fra amazon, rossmann og dm her i utlandet :p Venter på en fra HIPP.
 
Hvordan får man den fra barnas hus?
Jeg har bestilt fra kiwi og apotek 1. Eurosko har for tiden ingen babypakke å tilby, jeg synes den fra rema er uinteressant da vi ikke handler på rema + ikke bruker det merket.

Har ellers hentet meg pakker fra amazon, rossmann og dm her i utlandet :p Venter på en fra HIPP.
Takk for tips! Nå har jeg registrert meg på Hipp :)
 
Hvordan får man den fra barnas hus?
Jeg har bestilt fra kiwi og apotek 1. Eurosko har for tiden ingen babypakke å tilby, jeg synes den fra rema er uinteressant da vi ikke handler på rema + ikke bruker det merket.

Har ellers hentet meg pakker fra amazon, rossmann og dm her i utlandet :p Venter på en fra HIPP.
Hva er babypakken fra Hipp? Vært inne å lett etter info men finner ikke:bored:
 
Back
Topp