Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har igjen par uker jeg da...hehe. Syns bare det er så rart at det blir steinhardt over navlen.
Ikke sant. Det er skikkelig rart. Noen ganger så må jeg stoppe opp og holde meg for magen og puste ut. Ubehagelig er det.Jeg har lurt på akkurat det samme,ble jo plutselig mega gravid....magen er så stram at det gjør vondt når den virkelig strammer seg.Kan ikke huske at det var så vondt tidligere eller at jeg følte meg så gravid før uke 30 liksom![]()
Er 19uker i dag. Men var jo på ul på tirsdag, og babyen lå jo langt nede enda.....livmora er vel ikke over navlen da? Har aldri tenkt slik over det når jeg gikk med de to første, men så hadde jeg ikke kynnere så tidlig med dem el.
Såpass ja. Har ikke tenkt over at det vokser så fortdet har vell ikke så mye og si hvor ungen ligger ? livmora vikser jo fordeom at babnyen ligger langt nede..jeg var på ul 18+1 å da var livmora rettunder navelen, og snuppa mi lgger og langt nede. (jore det da9
uka etter på var jeg hos legen og da var den rett over navelen
(om hun målte rett
)
Såpass ja. Har ikke tenkt over at det vokser så fortJa, da er det sikkert riktig da
![]()