Raaare kynnere....

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Noen ganger når jeg får kynnere, så strammer det seg noe så jævelig og blir steinhard rett over navlen å. Det kan ikke være helt riktig, siden livmora er UNDER navlen :P Noen fler som kjenner det blir hardt over??

Er du kommet langt nå da? Min livmor skal være noen cm over navlen nå mener jeg :)

Er 19uker i dag. Men var jo på ul på tirsdag, og babyen lå jo langt nede enda.....livmora er vel ikke over navlen da? Har aldri tenkt slik over det når jeg gikk med de to første, men så hadde jeg ikke kynnere så tidlig med dem el.

Ok :) i den svangerskapsboka jeg leser mest i står det under 21 uker at "for mange er nå livmoren ca 2 cm over navlen" :)

Har igjen par uker jeg da...hehe. Syns bare det er så rart at det blir steinhardt over navlen.

Har igjen par uker jeg da...hehe. Syns bare det er så rart at det blir steinhardt over navlen.

Men du har en eller to fra før? Kan ikke livmora vokse fortere da? Husker jeg avslørte ei tante som venta nr 4 veldig fort, lenge før hun hadde tenkt å si noe til noen.. :P

Har to fra før, så kan jo hende det da, at livmora blir så mye fortere større at den kanskje når over navlen alt.

Jeg har lurt på akkurat det samme,ble jo plutselig mega gravid....magen er så stram at det gjør vondt når den virkelig strammer seg.Kan ikke huske at det var så vondt tidligere eller at jeg følte meg så gravid før uke 30 liksom ;)

Jeg har lurt på akkurat det samme,ble jo plutselig mega gravid....magen er så stram at det gjør vondt når den virkelig strammer seg.Kan ikke huske at det var så vondt tidligere eller at jeg følte meg så gravid før uke 30 liksom ;)
Ikke sant. Det er skikkelig rart. Noen ganger så må jeg stoppe opp og holde meg for magen og puste ut. Ubehagelig er det.

Er 19uker i dag. Men var jo på ul på tirsdag, og babyen lå jo langt nede enda.....livmora er vel ikke over navlen da? Har aldri tenkt slik over det når jeg gikk med de to første, men så hadde jeg ikke kynnere så tidlig med dem el.

det har vell ikke så mye og si hvor ungen ligger ? livmora vikser jo fordeom at babnyen ligger langt nede.. :) jeg var på ul 18+1 å da var livmora rettunder navelen, og snuppa mi lgger og langt nede. (jore det da9 :) uka etter på var jeg hos legen og da var den rett over navelen:) (om hun målte rett :P)

det har vell ikke så mye og si hvor ungen ligger ? livmora vikser jo fordeom at babnyen ligger langt nede.. :) jeg var på ul 18+1 å da var livmora rettunder navelen, og snuppa mi lgger og langt nede. (jore det da9 :) uka etter på var jeg hos legen og da var den rett over navelen:) (om hun målte rett :p)
Såpass ja. Har ikke tenkt over at det vokser så fort :P Ja, da er det sikkert riktig da :)

Back
Topp