Raaar drøm! *litt lang*

Jistine

Elsker forumet
Må bare fortelle om den utrolig rare drømmen jeg hadde i natt!

Drømte at vannet hadde gått og riene kom med en gang.. Styrte rundt og måtte samle alle tingene jeg skulle ha med på sykehuset når jeg plutselig måtte presse.. Var da kun jeg, søsteren min og bestemoren min som var oppe på rommet mitt.. Jeg pressa, og bestemoren min sier plutselig at nå kunne hun se hodet! Plopp var han ute, og jeg husker at jeg hørte DET ploppet også![8D] Alt hadde gått stille for seg, og ingen andre hadde lagt merke til noe for jeg hadde ikke laget en eneste lyd.. Ikke gutten heller skrek, han var bare helt stille og lå og så på meg..

Men så til det rare (jeg måtte bare le av meg selv når jeg våknet)... Skulle jo vaske og stelle han, og mens jeg gjorde det dreiv jeg og mista han ned hele tiden! Søsteren min sto der helt sjokkert og sa stakkars baby hele tiden, mens jeg bare sa at dette er jo heelt normalt[;)] Jeg gikk ut på badet og skulle kle på han, og da prata han plutselig til meg..[8|] Husker ikke hva han sa eller hva vi pratet om, men bare det at han pratet.. Og når vi var alene inn på badet så han ikke ut som noen nyfødt baby, men mer som en som er nærmere 1 år..![8D] Fikk i hvert fall på han noe klær da og går ned for å vise han frem.. Mamma holder på på kjøkkenet og dekker på til stormiddag for her skal det feires at babyen er kommet! Men når jeg viser han til henne så blir hun skikkelig sur! Det var fordi jeg hadde hatt han på noe klær som hun ikke ville at jeg skulle ha på han.. Hun ville nemlig ha på noe hun hadde kjøpt.. Så hun så ikke på ham engang, men bare var skikkelig sur.. Og så våknet jeg opp, skikkelig forvirret og måtte bare le![:D]

Jeg drømmer også masse rart for tiden, men som oftest går jeg glipp av selve fødselen, og har plutselig babyen i armene mine[:)]

Haha[:D] Er mye moro man kan drømme[:D] Typisk med sånne miste-babyen drømmer føler jeg, er jo noe som aldri skjer, men likevel noe man ubevisst frykter som kommer fram i drømmer[:D]

Back
Topp