Røyting...

Læjfærn

Forumet er livet
Noen av dere som har problemer med håravfall enda etter fødsel/amming? Først NÅ har jeg begynt å miste hår, og det bøtter f*** meg ned fra hodet..Fortsetter det slik trenger jeg ikke tenke på hverken håroppsetting, slør eller tiara til bryllupet iallefall, da er det bare å kjøpe selvklebende perler på Nille og klistre på skallen..[:(][:D]

Uff da! Men perlene blir sikkert fine på det vakre hodet ditt uansett[:D]

Kanskje firsøren din har noe tips? Ellers så stabiliserer det seg sikkert. Og har du vært heldig å slippe å røyte helt til nå, så er det kanskje ikke så farlig? Er sikkert bare det ekstrahåret som ikke falt av under graviditeten som kommer av nå. Hva sier Beta? Hun er jo frisør[:)]

ORIGINAL: goldpen

Uff da! Men perlene blir sikkert fine på det vakre hodet ditt uansett[:D]

Kanskje firsøren din har noe tips? Ellers så stabiliserer det seg sikkert. Og har du vært heldig å slippe å røyte helt til nå, så er det kanskje ikke så farlig? Er sikkert bare det ekstrahåret som ikke falt av under graviditeten som kommer av nå. Hva sier Beta? Hun er jo frisør[:)]

Neida..satser på at jeg beholder noen fjoner uansett[:)][:D]

Æ å har bynt først nu, ætter amminga e færdi å æ trudd æ slapp unna.. Ikke at d gjør nå for æ har tykt hår!![:D]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Det er først i det siste at det er blitt bedre her... Røyter enda, men ikke på langt nær så mye jeg gjorde for noen mnd siden...

[:)]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Det er først i det siste at det er blitt bedre her... Røyter enda, men ikke på langt nær så mye jeg gjorde for noen mnd siden...

røyta stooore dåtta de førate 5 mnd... å nu har det begynt å veks ut igjen, å det ser ut som om at æ har klept mæ sjøl.. hehe masse beibihår her og der.. ser ganske arti ut egentli..

Back
Topp