Bruker229kas
Elsker forumet
Noen her som røyter mye?? vurderer og barbere huet jeg ass, kan stå i dusjen hver morgen og dra av MASSE hår[:'(] Er mine hår overalt her [:o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nina*Pina
Her plages jeg ikke med det, men ei i barselgruppa fortale at dattra hennes på 3 år hadde spurt om hun ikke kunne være så snill å la vær å ha hår i all maten hennes[8D] hihi..er vel hormonelt..
ORIGINAL: ragnarekkverk
Har stoooooore viker....som en mann som begynne å bli tynn fremme..bra jeg har langt hår til å legge over...
ORIGINAL: Liiiz
Vurderer snart parykk her.. Nesten så jeg tetter sluken når jeg dusjer [:-]
ORIGINAL: ragnarekkverk
Har stoooooore viker....som en mann som begynne å bli tynn fremme..bra jeg har langt hår til å legge over...
Det er noooen få hår der enda, men de områdene ser ut som kreftpasienter når de mister håret..... (off skal ikke klage mer jeg, de har jo det mye verre...)ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
er det ikke sånn at man nesten ikke mister hår når man er gravid? men så etter fødselen så slipper kroppen alt det håret man egentlig skulle mista de ni månedene? syns jeg har lest noe sånt, eller så har jeg drømt det [8D] jeg røyta ekstremt sist, men det var mye på grunn av vitaminmangel også..