Røyting

Bruker229kas

Elsker forumet
Noen her som røyter mye?? vurderer og barbere huet jeg ass, kan stå i dusjen hver morgen og dra av MASSE hår[:'(] Er mine hår overalt her [:o]

Ja... Tror de fleste røyter mye rundt denne tiden, skjedde sist også, håret mitt fakt AV da storebror var 3-4 mnd[&:]

Her plages jeg ikke med det, men ei i barselgruppa fortale at dattra hennes på 3 år hadde spurt om hun ikke kunne være så snill å la vær å ha hår i all maten hennes[8D] hihi..er vel hormonelt..

Haha mmm yammey[8D]
ORIGINAL: Nina*Pina

Her plages jeg ikke med det, men ei i barselgruppa fortale at dattra hennes på 3 år hadde spurt om hun ikke kunne være så snill å la vær å ha hår i all maten hennes[8D] hihi..er vel hormonelt..

Uff ja..Er hår OVERALT...[:'(] MÅ sette det opp i strik nå, ellers er snuppa full av hår både i munn og ellers[&:]

æsjamei[:'(] så er jo håret mitt mørkt å det syns jeg er ekstra ekkelt, ser ut som heste hår[:'(]

ORIGINAL: ragnarekkverk

Har stoooooore viker....som en mann som begynne å bli tynn fremme..bra jeg har langt hår til å legge over...

haha! det har jeg å [:'(] Ble helt skremt her om dagen da jeg la merke til det! Men etter å ha googla å så det var fler enn bare meg så klarte jeg slappe litt mer av.. Men håret mitt er så tynt fra før så er vel ikke lenge til før det synes. haha :p

er det ikke sånn at man nesten ikke mister hår når man er gravid? men så etter fødselen så slipper kroppen alt det håret man egentlig skulle mista de ni månedene? syns jeg har lest noe sånt, eller så har jeg drømt det [8D] jeg røyta ekstremt sist, men det var mye på grunn av vitaminmangel også..

samme her er så ekkelt[:'(]
ORIGINAL: Liiiz

Vurderer snart parykk her.. Nesten så jeg tetter sluken når jeg dusjer [:-]

japp, det bare ryr av meg[:'(] og lisja hjelper ikke akkurat med å røske av meg nevevis med hår!

Sammer her, blir helt sprø av det!!!

uff og uff....akkurat som sist.. mister ingenting som gravid, noen mnd etter bare detter alt av.. skjems når jeg er på besøk, og her en dag dro jeg et laaangt hår utav halsen til lillemor..øsj

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Ja, røyter masse jeg og! Trodde det var sånn amme-greie jeg, men der tok jeg visst feil...

sign!! og jeg har nettopp begynt å miste!! når snuppa er 4mnd!! [:@]

Uff, ja har mista sinnsjukt masse!!! Blir skalla om det ikkje stoppe opp snart.. Merker det spes godt på eine sida... Der er det begynt å bli ekstremt tynt... Pg eg hadde i grunn veldig tjukt hår.

Måtte flytte skilet og bruker strikk heile tida

ORIGINAL: ragnarekkverk

Har stoooooore viker....som en mann som begynne å bli tynn fremme..bra jeg har langt hår til å legge over...

samme her, helt bar hud gitt. sexeeey! Har gått til anskaffelse av pannelugg jeg da, hjelper masse!

Tetta sluken så det rant utover gulvet i går, fine greier.... må ta av børsta annenhver dag for da ser man ikke bunnen nesten [:'(]

var sånn sist og, dritpinlig! tror det tok et par mnd så kom det tilbake da, håper det gjør det denne gangen og for dette er fælt...

har langt ansikt fra før så de vikene er ikke akkurat velkomne nei!

er ikke tull når jeg sier jeg ser sånn ut:
Det er noooen få hår der enda, men de områdene ser ut som kreftpasienter når de mister håret..... (off skal ikke klage mer jeg, de har jo det mye verre...)

stemmer nok det:) Håret mitt var døds tykt da jeg gikk gravid, o nå er jeg nesten skalla![8D]
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

er det ikke sånn at man nesten ikke mister hår når man er gravid? men så etter fødselen så slipper kroppen alt det håret man egentlig skulle mista de ni månedene? syns jeg har lest noe sånt, eller så har jeg drømt det [8D] jeg røyta ekstremt sist, men det var mye på grunn av vitaminmangel også..

Back
Topp