Røyter...

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Flere som røyter? Føler det konstant er hår på klærne mine, inni mini sine hender og masse løsner når jeg børster håret. Litt deprimerende :-/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ikke enda, men regner med det blir snart.. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jupp når jeg står opp ser jeg mye hår i senga :o ikke noe skøy vil jo tykt hår å ikke tynt :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jepp begynte for fullt nå i helgen. Husker det med førstemann også - hår overalt!!

Ikkje enno. Håret veks utruleg fort og mistar mindre enn vanleg. Gruar meg til det startar her!

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Hihi misforsto her ja litt trøtt når jeg tenkte det var oss å ikke ungene :p ho leona sitt hår er blitt lengere å tykkere ikke mister noe :p

Hihi misforsto her ja litt trøtt når jeg tenkte det var oss å ikke ungene :p ho leona sitt hår er blitt lengere å tykkere ikke mister noe :p

Tror det er oss der er snakk om ;)

Jepp er slik her også! Har fått fine viker også jeg!! :o
Heldigvis så vokser det ut igjen ;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Røyter masse, baby sin hånd er full av hår etter å ha lugget meg!

Jeg har så tynt hår fra før, så håper jeg slipper :p

Jepp er slik her også! Har fått fine viker også jeg!! :o
Heldigvis så vokser det ut igjen ;p

Viker har eg alltid hatt :( Ligge i hår genene frå pappa :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Jepp! Er hår over alt, har liksom ikke lite fra før, så blir så voldsomt mye når det er så langt.. Hår i senga, hår inni klærne til mini, hår i sluken og den hårballen når jeg børster meg:p nesten morsomt å se at det er igjen på hodet når jeg ser mengden som ikke er der mer!

Har ikke startet her enda. Gruuuer meg til det starter. Vil ikke ha tynt hår igjen
Har trivdes sååå godt med denne tykke manken.

Meeen lillemor har mistet masse hår på toppen. Er dette normalt? Største jenta hadde ikke noe spesielt til hår når hun var baby så har ikke vært borti dette før.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke merket noe til det enda! MEN har derimot fått så fett hår :( blir fett i løpet av en dag ..

Min lille pike ❤️

Back
Topp