Røyter

velkommen

Betatt av forumet
Flere enn meg som røyter?
Jeg mister snart hele manken føler det som og begynner virkelig å bli tynn i håret. Noen flere som har det sånn? Noe man kan gjøre? Blir bekymret

miste endel hår eg også.. off emoticon  håpe det går seg til etter hvert.. trur det har med hormoner og stress og gjøremoticon

huff... ja jeg også røyter veldig om dagen.. mista ikke et hårstrå på 1 år og nå virker det som det skal ta igjen det tapte.. :( håper det går over snart.. tror ikke det er så mye å gjøre med.. 

ja mister snart alt håret jeg også.  Håper det gir seg snart.

Ja, jeg røyter MASSE!!!emoticon Det ligger hår overalt og om jeg børster håret så må jeg fjerne masse hår fra børsten hver eneste gang... Kjempekjipt, men så vidt jeg har forstått skal det stagnere rundt 6 mnd etter fødselen... Har noe med hårets hvilefase og vekstfase osv osv (kan ikke så mye om det)...

jeg også. Det er relativt vanlig. Men kjipt.
Man kan ta b-vitamin mot hårtap, fås på apoteket.

Jepp, her mistes det masser av hår. Er rimelig lei nå, og det tror jeg sambo også er, det ligger jo hår både her og der.

Jeg røyter som bare det =(

Jeg har også vært gjennom en periode der jeg sikkert har mistet 2/3 av håret på hodet (har heldigvis mye hår, og ekstra mye etter graviditeten der jeg omtrent ikke mistet noe en periode...)

Det har veldigvis stagnert nå ser det ut til, men det var ille da pjokken var ca 3-4 mnd.. Da trodde jeg jeg skulle bli hårløs. Nå har jeg sånn fin "bust" i vikene emoticon

jeg var hos frisøren igår og fikk beskjed der om at en skal miste ca 1/3 av håret ..  og det tar gjerne 1års tid før håret er helt tilbake til "normalen".
 - tips hun sa til meg var at man av og til opplever at man mister mindre hår etter man klipper det. ?!  om det stemmer eller ei vet jeg ikke. 

klippa riktignok bort halve lengda mi, så bare det gjør at det er mindre . men har nesten ikke mistet ett hårstrå i hele dag.. :P

Back
Topp