Røykslutt

Vi er på bølgelengde! ;) :-D

Men jeg må få legge til at dersom man røyker eller snuser, og planlegger å bli gravid, da synes jeg man allerede ved det stadiet bør ta et tak så kanskje man er helt nikotinfri til man blir gravid.
Ja er enig der å, men er jo ikke alle som planlegger heller ;) selv er ingen av mine barn planlagt, heller ikke denne klompen, men en gledelig overaskelse :)

Selvfølgelig skal man bråstoppe når man finner ut man er gravid. Du kan ikke anbefale noe annet hvis du tenker på barnets beste.

Du må mene hva du vil. Hadde jeg bråstoppet, hadde jeg starta igjen, det er jeg helt sikker på. Jeg slutta helt å røyke en uke etter positiv test, jeg er veldig fornøgd med det. Jeg tenker på barnets og mitt beste, og det er absolutt ikke å gå rundt å være superstressa.

Siden vi har prøvd å bli gravid ganske lenge har jeg prøvd å slutte med snus en stund, og sjangla frem og tilbake mellom snus og røyk. Etter jeg fant ut at jeg var gravid så røykte jeg maks 5 røyk og fikk så dårlig samvittighet. Nå snuser jeg, ikke vanlig snus. Tobakk og nikotinfri snus Onico, rett og slett bare en urtepose å ha under leppa:) Det hjelper veldig for meg. snuser bare mindre og mindre automatisk av denne også, for jeg kjenner ikke det suget nå etterhvert siden det ikke er nikotin i den.

Back
Topp