røyking?

wanna.be.a.mum

Glad i forumet
Er det andre som har stumpet røyken etter positiv test? Jeg stumpet den et par dager før, pga mistanke. Det går veldig bra .. Om jeg får et sug ser jeg på bildet av de positive testene som ligger på mobilen min [:D]   Det er et godt tips!    

Stumpet den før vi satte inn egg, går kjempe bra nå etter noen uker. 

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Er det andre som har stumpet røyken etter positiv test? Jeg stumpet den et par dager før, pga mistanke. Det går veldig bra .. Om jeg får et sug ser jeg på bildet av de positive testene som ligger på mobilen min [:D]   Det er et godt tips!    

Å herregud... jeg savner røyken[&:]

Jeg sluttet å røyke for 15 dager siden, da fikk jeg positiv test[:D]

Jeg sliter litt innimellom og er kjempe røyksyk, og dissa vanene vi har

f.eks etter maten røyk, på jobben, site ute med en kopp kaffe og en røyk osv

Så flinke dere er:) Vi får bare stå på[:)]

Det er jo verdt å slutte å røyke, når man bærer på noe så stort og vakkert[;)]

Har vært røykfri i to dager nå[:)] Gikk mye bedre enn jeg trodde,men har veldig lyst på røyk.

Så flinke alle sammen er !! Stå på jenter! Dette klarer vi! JA til et røykfritt svangerskap[:)]

Ja kjempe flinke

Ja til et røykfritt svangerskap

Alt for det lille barnet <3

Det med bilde på mobilen var jo en godt tips ja [:D]

Brukte noen dager på å slutte, og er konstant røyksjuk!!!![:'(]

Men skal klare det denne gangen også, ønsker et røykfritt svangerskap[:)]

ORIGINAL: Thorgers

Har vært røykfri i to dager nå[:)] Gikk mye bedre enn jeg trodde,men har veldig lyst på røyk.

På fredag som var nå hadde jeg en klikkers, da var jeg så røyksyk at jeg måtte ta meg en snus som jeg har gjemt i vesken min (KRISE)

Snusen er absolutt krise tilfelle, vil jo helst unngå nikotin også:D

ORIGINAL: *tigerlilje*

ORIGINAL: Thorgers

På fredag som var nå hadde jeg en klikkers, da var jeg så røyksyk at jeg måtte ta meg en snus som jeg har gjemt i vesken min (KRISE)

Snusen er absolutt krise tilfelle, vil jo helst unngå nikotin også:D

Har en snusboks i veska jeg også,men har heldigvis klart å styre unna...

Har nesten klart å slutte jeg også, klarer ikke røyke en hel røyk lenger.. Så jeg ser at jeg er på bedringens vei når det gjelder røykinga ;) Vet at jeg skal klare dette, hadde en SA for 2 år siden og da klarte jeg ikke slutte. Derfor er jeg så redd for å miste denne gangen også :(

Jeg sluttet den dagen jeg testet positivt, nå går det helt fint og det gjør meg ingenting[:)] Alt for den lille i magen 

Sluttet med en gang, slik som jeg har gjort hver gang.. Fins bare ikke noe alternativ. Når man vet om alt det kan gjøre med den lille i magen er det ingen problem. Å fortsette er bare ren egoisme. 

I teorien er det slik, men røyksuget kan ofte knekke den sterkeste av den sterke..jeg oppfordrer til røykeslutt, men dømmer ikke dem som ikke klarer det.

sniker jeg.. [8D]

jeg røyker fortsatt 1-2 røyk om dagen [:(] men jordmor sier det er bedre enn å stresse...

Alle er forskjellige. Noen klarer å slutte, andre ikke [8|]
men skulle helst sett meg selv slutte helt !!

ORIGINAL: Pia20

sniker jeg.. [8D]

jeg røyker fortsatt 1-2 røyk om dagen [:(] men jordmor sier det er bedre enn å stresse...

Alle er forskjellige. Noen klarer å slutte, andre ikke [8|]
men skulle helst sett meg selv slutte helt !!

Blir så irritert på sånne JM'er som syr puter under armene på gravide.. Det der er ikke sant.. Det sal svært, svært mye til før stress er farligere enn røyk. Det er forresten nikotinsug som skaper stresset, og det tar bare tre dager før det er ute av kroppen.. Er bare å slutte helt i stedet for å lage unnskyldninger for deg selv.1-2 røyk om dagen er bare tull å holde på med uansett..

I teorien er det slik, men røyksuget kan ofte knekke den sterkeste av den sterke..jeg oppfordrer til røykeslutt, men dømmer ikke dem som ikke klarer det.

Det jeg måtte oppleve av røyksug og abstinenser er småtteri i forhold til hva man påfører ungen og hva som kan skje..

ORIGINAL: Febbis

Brukte noen dager på å slutte, og er konstant røyksjuk!!!![:'(]

Men skal klare det denne gangen også, ønsker et røykfritt svangerskap[:)]

Samme her.. tok siste igår, men klarte fint å slutte forrige svangerskap! Detta klarer vi, jenter!! [:D]

Er faktisk ikke bra å stress under svangerskapet og for noen er det å slutte vanskelig og stresser masse pga det.. Hjelper ikke at andre blir sint osv..........
Har ingenting å gjøre med å sy puter under armene på noen:)

Også hjelper det ikke akkurat å skrive slikt da dem prøver å slutte!!! litt hyggelig kan man da være med hverandre!!1-2 røyk er bedre enn 10 da. så du er på vei.Lykke til videre.

Back
Topp