røyking..

menemenem

Gift med forumet
Månge her so slutta å røyke onder eller før graviditeten ??
he røykesuge komt igjen ette fødsel ??

ej slutta når ej va i veke 20 ca...
å no kjenne ej suge e der før folt igjen..

Jeg tok mitt siste trekk 7.mai i fjor- ett halvt år før jeg ble gravid. Det er jeg kjempestolt av og jeg kommer ikke til å begynne å røyke igjen!! Nå skal det sies at det ikke var noe problem for meg å slutte og at jeg har kjent suget maks 5 ganger i løpet av de 14 månedene jeg har vært røykfri..[8|]

Håper for din skyld at du klarer å stå i mot suget- lykke til!! [:)][:)]

slutta selv da jeg ble gravid. alltid vært en storrøyker. Vært sugen under graviditeten, er mer nå. Men nekter begynne mens jeg ammer. Håper for alle del suget forsvinner til jeg har sluttet amme. ...men er jo dumt for barnet ha en røykende mor uansett da...men...huff...ja ønsker ikke begynne

får amme til hun er tre! hahah! øhh..[8|]

Jeg slutta også å røyke da jeg ble gravid. Gjorde det også da jeg fikk førstemann, men begynte igjen da han var rundt 4 måneder.... jeg angra litt på det! Savner røyken nå også, spesielt nå som det er sol og sommer!! Kjenner suget er stort når barna sover og jeg sitter ute på terrassen og slapper av (uff da). Siden jeg ikke ammer så har jeg ikke det som noen hindring heller....  

Håper suget går over når høsten kommer!!!

jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid. holdt opp til jeg var 4-5mnd på vei. røyka litt resten av svangerskapet. tok en røyk på vei til sykehuset den natta jeg  skulle føde,holdt opp en uke etter det. men så var vi på hytta og jeg skulle bare ha ett trekk eller to,men det ble vist flere. så nå røyker jeg igjen.(med dårlig samvittighet). ikke mye.. tar en røyk eller to etter amming.

på første mann slutta jeg når jeg ble gravid. begynte etter fødsel og amming, da kom suget tilbake. Denne gangen slutta jeg når jeg fant ut at jeg var gravid, men har veldig lyst på......håper på og slutte helt nå egentlig.

offf.... ikke snakk om dette... Lysten kan ta over.....  hjjeellp....

Sluttet å røyke for 4 - 5 år siden, kun festrøyk. Vært lite fest det siste året.. hehe.. Nei, jeg begynner nok ikke igjen.
Fikk lyst på røyk når jeg tok meg et glass vin sist.[&:]
Men, det er kun når jeg drikker suget kommer.

slutta i graviditeten.
røyka ikke mye før det heller. (mest fest-røyker, men mye fest til tider da[&:])
røyka 2 røyk i påsken, og etter det har jeg ikke rørt en eneste.
ikke har jeg lyst heller, så har tenkt å fortsette sånn.

(men blir nok veldig frista når jeg skal ta meg en øl igjen tenker jeg[:'(])
MÅ VÆRE STERK![:D]

ja ej slite!! merka ej verte fort stressa no , lett irriterte! he so lyst på...[8|] men so ser ej på lisje piå mi , ho so va grunnen til at ej slutta slik at ho ikkje sko ta skade! å d he hjelpt mj t å holde mj vekke so långt!!
men tru d gjenge ut over mannen min no...

Back
Topp