røyking...

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
hvor lenge er den i melka?
har vært så dum å begynt å røyke litt....[&:]
pumper meg, så tar røyken etter det, men er det noen som vet hvor lang tid det tar før alt er ute?

røyker du rett etter amming og har 3 -4 timers interval så skal det ikke være stort igjen i melka....

men så spørs det da hvor mye som egentlig kommer i melka opprinnelig... joda jeg vet at røyk er helseskadelig - men jeg er nå en røyker mine unger "lider" ikke av den grunn. de er friske og raske alle 4

Jeg røyker ikke fast lenger, sluttet ca 1 år før jeg ble gravid!
Men er den "sosial"røykern, som tar meg en i ny og ne når jeg er på besøk med en venninne eller noe!
Dvs, kanskje 3-4 røyk i mnd!

Har hittill tatt meg to stk, og har da tatt de rett etter jeg ammet!
Spurte helsesøster når hun var her, og hun sa da at all nikotinen bør være ute av kroppen til da!

hehe, helsesøstra jeg går til hadde bestemt seg for at jeg var ikke røyker, så det var jo nesten at hun fikk overbevist meg om at jeg ikke røyka sånn som hun sto på sitt.... [8|]

Litt off topic, men må bare skryte litt [8D]
18. juli er det ett år siden jeg sluttet å røyke! [:D]
Hadde røykt i 5 år og prøvd å slutte i 2-3 av dem ([8|]), var til slutt tanken på baby som motiverte meg til å klare å slutte [:)]

ORIGINAL: lillefix85

Hadde røykt i 5 år og prøvd å slutte i 2-3 av dem ([8|]), var til slutt tanken på baby som motiverte meg til å klare å slutte [:)]

så bra[:D]
er jo egentlig bare dumt av meg å begynne igjen nå som jeg har klart meg uten i 9 mnd...
men koser meg så utrolig med den røyken att vil helst høyke[&:]... hørtes teit ut... he he.
får jo dårlig samvittighet når jeg røyker da pga melka...

ORIGINAL: liz_84

ORIGINAL: lillefix85

så bra[:D]
er jo egentlig bare dumt av meg å begynne igjen nå som jeg har klart meg uten i 9 mnd...
men koser meg så utrolig med den røyken att vil helst høyke[&:]... hørtes teit ut... he he.
får jo dårlig samvittighet når jeg røyker da pga melka...

Jeg skjønner hva du mener.. Det var ganske kos med den røyken.. Hehe. Er heldigvis en stund siden jeg har savnet den. Tror det var bra at jeg sluttet så tidlig som jeg gjorde, er sikkert lettere å slutte jo færre år man har røykt! Står respekt av de som har røykt i maaange år og klarer å slutte!

Kjempebra at du klarte å være røykfri i svangerskapet iallefall [;)]

Back
Topp