Røyking

Takk for svar! Nå er røyken stompa ;-) må bare si at jeg egentlig bruker snus, og slutta straks testen var positiv (12 dager siden), og har kun røkt 4 røyk etter dette. Er altså ikke en røyker, og nå blir det hverken røyk eller snus!

Sent from my iPhone

Gratulerer som nikotinfri :gen014

Sniker litt fra juliforum her. Det er tøft å slutte å røyke. Jeg har selv røkt i 23 år og har vært røykfri etter at jeg testet positivt.

Mine tips:

Røyketelefonen på tlf 800 40 085
De er herlige å snakke med og forstår deg godt. De vet mye om røykeslutt og hva det innebærer. De vet også mye om hvor bra det er for lille bebi å være i et røykfritt miljø i magen. (Selv om du nok vet dette fra før er det bare så godt at noen forteller det til en når det er som verst)

Slutta.no
Her er vi en heiagjeng som støtter hverandre når det er tøft.

Ved begge tjenester har du fullstendig anonymitet.

Lykke til videre på ferden. Dette klarer du :smiley-angelic003

Du snakke til ein 3 barns mor. Ikke til ei på 16 med tvangstanker! Andre burde ikke blande seg inn hva andre gjør, som sakt dent er opp til vært enkelt menneske!
Da burde du jo som 3 barns mor vite bedre... :/ Ja opp til hver enkelt men det er ikke bare deg det går ut over lengre, så det er dårlig at du setter dine behov fremfor barnets.

Du snakke til ein 3 barns mor. Ikke til ei på 16 med tvangstanker! Andre burde ikke blande seg inn hva andre gjør, som sakt dent er opp til vært enkelt menneske!

What?... Hva i alledager har ALDER med dette å gøre?! Skal si deg det at selv 16 åringer klarer sette det ufødte barns liv og helse fremfor sitt eget røyksug, da burde da vel virkelig "godt voksne" klare det også?

At noen kan forsvare å tvinge giftstoffer i ungen sin som man VET ER skadelig fatter jeg ikke! Er vel for å lette egen samvittighet tenker jeg! Barnet har ingen mulighet å reservere seg mot giftstoffene mor velger å ta til seg, desverre! Det finnes ikke noe synd i de som forsetter å røyke under sv.skapet, de eneste det er synd på er barna, det er de som må ta konsekvensene!

"Syns ikke noen skal blande seg inn" synes vel heller ikke rusmisbrukere og de som slår barna sine, veldig satt på spissen å jeg mener ikke at du er noen av delene. Men du må da skjønne at folk reagerer når noen velger å utsette barnet for gift velvitende om konsekvensene! Å blande seg kan man da ikke, men vi har jaggu lov å mene vårt om saken.

Sniker inn fra annet forum, og sniker meg ut igjen.. Ble bare himla provosert av den alders-kommentaren din!

Denne her var litt stygg syns jeg. Jeg var 18 da jeg ble gravid, og klarte likevel å slutte å røyke for barnets skyld ! Ut fra dette tror jeg heller ikke du har en anelse om hva tvangstanker innebærer! Det er ikke noe man bare får angående røykeslutt akkurat.

Haha, eg har aldri sakt at eg synes synd på meg selv.. meine bare at ka eg gjør behøver ikke andre å blande seg oppi detver nå mitt og ingen andres valg!
Så skriv det ikke på et forum!!!!! Da har så klart folk som er glad i barn meninger om at du gir barnet ditt giftstoffer! !!!

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Back
Topp