røyking

arina

Flørter med forumet
Hva synes dere om røyking  og amm?Jeg var flink å slutte under graviditet.

ja,vet at det høres ikke sammen,skammer meg mye

Hehehe, jeg skal være snill å ikke kommentere denne [:D]
Ps- sluttet selv å røyke da jeg var 23 da hadde jeg røyket siden jeg var 16.. røykte 30 prince til dagen da jeg slutta[X(]

Jeg sluttet oxo når jeg fant utav at jeg var gravid.. har ikke lyst på røyk nå,men vet jo aldri når ho kommer ut..men vil iallefall ikke røyke mens jeg ammer.. så skal gjøre mitt beste for å aldri begynne igjen=)

Ingenting er jo bedre hvis du klarer å la være å begynne igjen... [;)]

hmm.. hva folk velger å gjør er ikke min sak...
røyker ikke selv, sluttet i februar i fjor....
sluttet på dagen, litt stolt for det ja[:D]

uff..jeg skulel aldri tatt den første røyken[&:]den ødlagte alt jeg hadde klart å oppnå..meeen,røyker nå ikke så mye da..ammer jo hele tia omtrent[;)]

Jeg har røyka selv, men ikke tatt et eneste trekk etter at jeg ble gravid og skal ikke begynne igjen heller! Rart med det der når man slutter blir man plutselig HELT antirøyk... [:D] Hadde ikke hatt samvittighet til å utsette barnet mitt for røyk, enten det er på den ene eller den andre måten...

Jeg røyker vist ja,, har dårlig samvittighet for det. Røyker tre til 4 om dagen og etter amming da seff

Jeg reøyka desverre gjennom hele svangerskapet, men hadde lovt meg selv at når fødsel'n starta, så var jeg ferdig me å røyke.. Jaa,jeg vet..Feil rekkefølge,men jeg kjeda meg noe vannvittig mens jeg gikk sykmeldt og gravid..[X(]

Å nå har jeg ikke røyka siden 16 februar kl. 22.30..[;)] Og vannet gikk 23.45..

haha..så bra da ju9ta..likte den jeg,hehe[:D][:D] veit alt om kjederøyking..det er det verste..

så det er ikke bare meg som røyker litt[8D]

røyker jeg og.... men ammer ikke..

Hei. Jeg hadde røyket siden jeg var 13 år gammel. Nå er jeg snart 26. Sluttet når jeg ble gravid. Prøvde her om dagen bare for å sjekke. TRO meg det smakte høkk og helvete. Prøv å se, så finner du fort ut at røyking ikke er noe for deg lenger, sånn følte jeg det i hvert fall.

En annen ting jeg tenker på også er at om jeg begynner igjen så er det STOR sjanse for at min sønn begynner å røyke også. Å det er det siste jeg vil her i verden. Så han er min store motivasjoen for å ikke starte med den dritten igjen. hehe

Lykke til :) Ordner seg for snille piker [:D][:D][:D]

Back
Topp