Røyking VS. Snusing

Astrone Laluna

Glad i forumet
Tenkte på dette i går når det var så mangen røyke/snuse tråder[8D]

synst dere det er EKKLERE med snus,enn med røyk??

HVA SYNST DERE ER EKKLEST??

Jeg missliker STERKT røykelukt,snusing går bare utover personen som snuser(tenker ikke på gravide).
Jeg synst snus er helt ok,for de som vil bruke det...[:)]

røyking bryr jeg meg ikke om,så lenge de tar hennsyn-men liker ikke lukten[&:][:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

røyk er eklest på alle måter [:'(]

jeg liker røyk[:)] så det blir nok snus... klatter blir kastet oppver vegger og er enda ekklere enn å ta i når de er ferdig, enn røyk liksom..!

Røyk er definitivt eklere enn snus. Folk kan snuse så mye de vil for min del, men når folk tenner seg røyk så blir jeg dårlig!
Og det stinker så jævlig høgg, og folk kaster sneipene sine overalt. Discusting[:'(]

Jeg hater snus. det ser ikke bra ut og det lukter ganske fælt det også.
Så jeg klarer bare ikke snus

Røyker ikke lenger, men når jeg gjorde synes jeg det var ekklest med snus [8D]

Vel jeg var ute på byen med x'en (dengang kjæreste). Han er røyker (til min store fortvilelse - den gang - bryr meg midt bak nå). Var jo litt mildere beruset men jeg var ganske tydelig på mine synspunkter:

Han prøvde snus og syns jo det måtte være bedre (siden da måtte han jo ikke gå ut). Jeg hadde fra før av sagt velg dine "synder" med omhu og hold deg til dem alene - altså ekskluder den ene onden om du må ha en annen. Han endte opp med ansiktet full av øl for den snusen... [8D] 

Ellers syns jeg at hvis jeg velger å ikke røyke så må jeg også få kunne unngå så godt jeg kan og puste inn røykelukten fra de som velger å gjøre det. Så jeg stiller meg et stykke vekk eller prøver å ikke gå for ofte på besøk til inne-røykere. Og snus er bare stygt å se på (så det plager ikke meg så mye), men har situasjoner hvor det ikke passer seg.

Røyk er helt klart eklest fordi det går ut over andre og er mer helseskadelig. Men snus er også motbydelig..... Jeg kunne aldri vært sammen med en som brukte det. Det er noe skittent og uhygienisk over det..... Ville vært som å kysse ei rompe...Jadda, vet jeg er litt over grensen negativ.... men usj,da!!

Røyk er eklest.
Selv når man er ferdig med å røyke så stinker man jo når man kommer inn, husker det var grusomt sisteåret på vgs fordi jeg satt ved siden av to røykere.

Eg har ikkje ord for kor utruleg vemmeleg, usmakeleg og ufyseleg ekkelt eg syns snus er [:'(][:o][:'(][:o][:'(][:o][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] Så eg foretrekker at sambuaren min festrøyker, framfor at han skal snuse. Men hadde ikkje sett prs på om han røykte fast, for eg syns i grunn røyk er ganske ekkelt og...

Røyking er visst ekklest[;)]

Jeg er ikke fan av røyk eller snus.
Jeg krysset av for røyk, dvs at jeg syntes det er værst.

Back
Topp