Bkno9270372
Andre møte med forumet
Jeg synes ikke det et andres bord å legge seg oppi hva noen velger og gjøre, greit at alle har en mening om det, men noen ganger er det bedre å holde meningene for seg selv. Ja det er egoistisk og dumt og alt det der. Tror dere ikke at de som røyker eller snuser vet veldig godt hva det innebærer? Og at leger og jordmødre har hatt en samtale om det?. Tror faktisk de fleste som har kommentert her ikke vet hva de snakker om, man vet ikke før man står oppi situasjonen selv. Og ikke sitt her å vær så dømmende! Tror alle har prøvd og slutte men ikke alle som har fått det til. Jeg selv snuser, jeg klarte ikke slutte. Selv om før jeg ble gravid så sa jeg bestandig at det var en selvfølge at jeg skulle slutte med en gang jeg ble gravid og at det ble ingen problem.
Både jeg og bf "sluttet" samme dag, det varte i 4 dager så kom han hjem med en snusboks og sa at "jeg fikk det ikke til". Når han sitter der og stapper oppi snus mens jeg ligger i senga å griner av abstinenser var det ikke lett å ikke gi etter. Jeg har vært igjennom et veldig problematisk svangerskap og til og med jm og lege sa at jeg ikke trengte den påkjenningen av å stresse enda mer med å slutte å snuse. Stresset jeg påfører babyen konstant gjennom hele svangerskapet var værre enn å ta en snus i ny og ne. Dere vet ikke bakgrunnen til alle sammen, er det en venninne så ok, ta en voksen samtale om det, men kom ikke her å sleng en unødvendig kommentar. Jeg unnskylder det ikke, jeg sier bare at man vet ikke før man har gått i vedkommende sine sko. (Nå blir det vel fart på tråden her.)
Både jeg og bf "sluttet" samme dag, det varte i 4 dager så kom han hjem med en snusboks og sa at "jeg fikk det ikke til". Når han sitter der og stapper oppi snus mens jeg ligger i senga å griner av abstinenser var det ikke lett å ikke gi etter. Jeg har vært igjennom et veldig problematisk svangerskap og til og med jm og lege sa at jeg ikke trengte den påkjenningen av å stresse enda mer med å slutte å snuse. Stresset jeg påfører babyen konstant gjennom hele svangerskapet var værre enn å ta en snus i ny og ne. Dere vet ikke bakgrunnen til alle sammen, er det en venninne så ok, ta en voksen samtale om det, men kom ikke her å sleng en unødvendig kommentar. Jeg unnskylder det ikke, jeg sier bare at man vet ikke før man har gått i vedkommende sine sko. (Nå blir det vel fart på tråden her.)