Røyking og kaffe

det er ikke så mange som røyker lenger nå, men folk drikker fremdeles kaffe forde.

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Cullen

tar en kopp kaffe en gang i blant.. ofte om morgenen.. med melk og sukker..[;)]

å røyke er jo blitt ganske så harry syns jeg.. så det håper jeg de fleste vil slutte med etterhvert.. er rett og slett blitt litt ut å røyke nå virker det som.. Er glad jeg aldri har begynt.[;)]

Hahahaha,så du tror at folk røyker fordi de synes det er kult eller? Har det noensinne vært in?

selvfølgelig har det vært in å røyke!
Det er jo avhengighet som gjør at folk fortsetter - men det er en grunn til at de begynner. Det er jo et sosialt image.

ORIGINAL: Tøsa

å røyke er jo blitt ganske så harry syns jeg.. så det håper jeg de fleste vil slutte med etterhvert.. er rett og slett blitt litt ut å røyke nå virker det som.. Er glad jeg aldri har begynt.[;)]

Jeg er enig, røyking ER harry!
Jeg skjønner at folk er avhengige, og skal ikke rakke ned på noen for at de røyker, jeg har nettopp slutta selv.
Men jeg syntes det var flaut å røyke, og følte meg faktisk veldig så harry ja.
Jeg synes det er mye mer harry å røyke enn å snuse. Snus er kult[8D] (Porsjonssnus må jeg utdype)

kvinner som snurer er HARRY da. ikke bare harry men tragisk....

Før jeg ble gravid så var det kaffe og røyk, men så sluttet jeg med begge deler når jeg tok en positiv test [:)] Har begynt og drikke litt kaffe igjen nå.. men røyken holder jeg meg laaaaaaaaaangt unna.. [:)]

ORIGINAL: *Pusur*

Jeg er enig, røyking ER harry!
Jeg skjønner at folk er avhengige, og skal ikke rakke ned på noen for at de røyker, jeg har nettopp slutta selv.
Men jeg syntes det var flaut å røyke, og følte meg faktisk veldig så harry ja.
Jeg synes det er mye mer harry å røyke enn å snuse. Snus er kult[8D] (Porsjonssnus må jeg utdype)

kvinner som snurer er HARRY da. ikke bare harry men tragisk....

JEG synes ikke det. jeg synes det er mer harry å stå og suge på en pinne enn å ha noe oppi leppa.
snus er på vei inn for fullt, de unge jentene i klassen min snuser, mens de eldre røyker...
det er sant det. som et resultat av røykeloven kanskje?
jeg synes snusing også er harry!!!

ORIGINAL: Lissyjane

Røyker og drikker kaffe.

Ingen av delene [:)]

ORIGINAL: H i l l a

Drikker bare kaffe

Drikker rundt tre kopper i uka, tenker jeg.

Røyker ikke. Følte meg så dum at jeg slutta[8D]

Ingen av delene faktisk.

Back
Topp