Røyking - hjelp!

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Tips ønskes: naboene våre i bygården røyker helt avsindig mye (og på skift) nå som jeg er gravidvarm jeg helt avhengig av å ha vinduet oppe - og pga bekkenet døra så kattene kan fikse seg selv inn og ut. Nabokona hater alle katter og er livredd våre.

Problemet er gravidastmaen (yes, forstå det den som kan, men jeg har fått astma av å være gravid) og røykinga - selv om det forståvidt er plagsom uten den også.

Vi har litt "vanskelige" naboer. Hvordan ta dette opp med ei psykisk syk og ustabil dame og en alkoholiker? Dette er av typen som mener verden er i mot dem og klager høylytt.

Hjelp..

Oisann, medfølelse for gravidastma og kinkig nabosituasjon... Går det an å få leder i borettslaget til å snakke med dem..? Eller en vaktmester? :-)

Å fytti for en situasjon....
Har du mulighet til å lufte på motsatt side av der de røyker da?

Vi lufter på motsatt side og har montert ei vifte i stua. Sendt epost til styret om råd til hvordan gå frem. Tenkte å høre om det var mulig å begrense røykinga etter kl 22. Må ha vinduet på soverommet oppe på natta..

Takk for støtte!

Skjønner deg godt, jeg hadde fått panikk av det. Håper det kan løse seg for dere:)

Back
Topp