Røyket eller snuset du når du ble gravid?

M

Moderator Kristin

Guest
Røyket eller snuset du når du ble gravid, var det lett å slutte? Eller sliter du?
 
Jeg snuset. Med nr 1 var det helt greit å slutte når jeg ble gravid, men denne gangen krever det skikkelig viljestyrke. Vi brukte ganske så lang til på å bli gravide med førstemann kontra denne, så har sikkert noe med det å gjøre. Har liksom ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid på samme måte. Men jeg klarer meg uten!
 
Har aldri prøvd snus. Har fest røyket av å til, men sjeldent.
 
Nope, ingen av delene! Her er det kun rødvinen det tas et års pause fra :)
 
Har slutta i god tid i forveien begge ganger, så ingen problem. Har ingen planer om å begynne igjen denne gang etterpå da.. har gått over ett år uten nå, så kommer egentlig nesten ikke på det engang :p Har aldri vært avhengig av røyk, men snusen derimot skal jeg aldri mer røre (det er planen iallfall).
 
Snuset mye før jeg ble gravid nå og første gang. Begge gangene har jeg slutta fra sekundet jeg fikk positiv test. Er enkelt når det ikke bare er meg å tenke på, selvom jeg savner en snus etter maten og når jeg står opp. Tenker slik at å ta en snus ikke er et alternativ. :D
 
Har aldri hverken snust, røykt eller drukket alkohol :p
 
jeg snuset. Og festrøyket. Men sluttet når jeg ble gravid. Ble/er så kvalm, så det var en enkel sak.
 
Snuste, men sluttet samme dag jeg fant ut jeg var gravid. Var litt tøft i begynnelsen, men når man har en så god grunn til å slutte ble det litt lettere ❤️
 
Røyka og snuste ikke, drakk alkohol kun sporadisk, kanskje en gang i mnd. Kommer til å savne ølen i sommervarmen mest :)
 
Hverken røyk eller snus her. Men som @Fionnu sier, blir verst med den iskalde utepilsen:cool:
 
Back
Topp