Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mia_81
Melder meg på denne. Sluttet 27.08 rett etter første positive test (3+6). Har har et par knekk etter det, kanskje røyket 3 røyk tilsammen. Sliter egentlig litt, tenker på røyk hele tiden. Særlig pga hormonene som har tatt over mye av kroppen min ;)
ORIGINAL: civciv
Dere må bare slutte tvert!!! Så går det kanskje 3 dager hvor det er helt forferdelig så blir det bedre. Finnes ingen utvei om man vil slutte...
Og dere klarer det!!! Tenk når dere røyker i dag at det er siste dagen ( og ta farvell med den) også tar dere ikke fler når dere våkner i morra!!
ORIGINAL: Thorgers
Så deilig med litt oppmuntring... trenger det sårt. Jeg har satt som mål at når den siste pakken er tom er jeg røykfri[:)] tror det lønner seg å finne sin greie,og slutte tvert når man har bestemt seg[:)]
ORIGINAL: Sicily
Kan ikke forstå de som røyker under graviditet. Jeg har sluttet tvert ved positiv test alle gangene. Det er liksom ikke noe alternativ. Det jeg kan oppleve av abstinenser er jo ingenting forhold til hva barnet kan påføres av livsvarige plager, og muligens død.. 10% av all fosterdød i Norge har mors røykng som direkte årsak.. Er ikke det grunn god nok, så vet ikke jeg hva som er det..