røykeslutt

Samme her. Jeg har to igjen. Så det er også min siste dag. Vi får finne på noe gøy når suget melder seg.

gratulerer til alle som slutter å røyke når de blir gravide???? vet ikke jeg, det er jo en selvfølge å ikke røyke, når man har et mirakel i magen[:)]det må pleies med omsorg og omtanke[:)]. man skal ikke slutte å røyke pga dårlig samvittighet, men fordi det er en nødvendighet for ikke å skade barnet[&:] jeg hører sikkert ut som en person som aldri har røkt og ikke vet hva det vil si å ha lyst på røyk. jeg har røkt siden jeg var 13 år ( er nå 32)[:'(]. da jeg for 4 år siden fikk vite at jeg var gravid, sluttet jeg på dagen. heldigvis visste jeg med en gang at jeg var gravid[;)]. ikke smakte jeg alkohol, og jeg er glad i et glass vin[:D]. ikke kunne jeg spise noe med sukker i heller, hadde svangerskapsdiabetes[&:]. jeg måtte "ofre" mye under svangerskapet, men det var en selvfølge. man har jo et lite mirakel i magen!!!!![:)] et svangerskap skal være ei lykkelig tid, men glem ikke å tenke på den lille[&:] RØYKING ER SKADELIG FOR FOSTERET[:@]ønsker deg likevel lykke til med røykekutten[:D]

Er fullstendig enig med deg, selv om jeg røyker enda. Har som sagt 2 igjen og da er det slutt. Og jeg vet jeg skal klare det!!!!

Hei. blir så utrolig glad når jeg leser innlegg som dette. Jeg er stolt av alle dere som stomper røyken for ungens skyld.Røyk er direkte misshandling av den lille i magen.

Thi hi hi, må få lov til å skryte litt av meg selv... stumpa røyken 3 dager etter at jeg hadde fått positivt svar på testen!!! [:D][:D][:D] Og før det var jeg oppe i 15- 20 om dagen! Er veeeldig stolt av meg selv! hehehe, Gratulerer til alle dere som har kutta røyken, og til dere som prøver.. Lykke til.. det er bare å BESTEMME seg for det, jeg lover dere at det ligger i hodet. [;)]

Gratulerer AngeLine! Kjempebra jobba!

Vil melde meg på her jeg og så, og si

GRATULERER SÅ MYE

til alle som slutter å røyke!!! [:D][:D]

Og nå var det jammen mange på denne tråden som slutter!! [:D]

Alle vi eks-røykere er KNALLFLINKE!!!!! [:D]

Vil bare gratulere alle med røykeslutt[:D] Og lykke til, til dere som prøver! Jeg sluttet for 3 uker siden. Gikk mye lettere enn forventet!

hei, er enig med deg. Men å få dårlig samvittighet når man røyker er jo forde man vil bekytte dette lille som vokser i magen. jeg fikk kjempe dårlig samvittighet for jeg viste at den giften jeg sugde i meg gikk til fosteret. det ville jeg ikke ha noe av,for røyken kan gjøre mye skade. men no har jeg klart det er kjempe fornøyd[:D] og grattis til alle andre som prøver eller har klart det oxo,dere er kjempe flink[:)]

Bra for deg, Lenemoren!!!! Jeg slutta da vi begynte å prøve og ble overraska over hvor lett det var. Samboeren røyker fortsatt, men han skal slutte når spiren sitter [:D]

bra, lenemoren[:)] jeg opplever faktisk at det er 10 ggr lettere å slutte og røyke når man er gravid enn å slanke seg[&:]

sånn skal det være, lisa79[:)] jeg ser du har en stor dag i dag! tid for testing?!?!? LYKKE TIL[:D]

ORIGINAL: nordlending

sånn skal det være, lisa79[:)] jeg ser du har en stor dag i dag! tid for testing?!?!? LYKKE TIL[:D]

Har testa, den var negativ [:(] Men tanta har ikke kommet ennå, så det er håp i hengende snøre [:)]

godt jobba t alle som har klart å slutte, slutta sjøl faktisk ei uka før æ fant ut al æ va gravid, blei jo så dåli a røyk.

Back
Topp