gratulerer til alle som slutter å røyke når de blir gravide???? vet ikke jeg, det er jo en selvfølge å ikke røyke, når man har et mirakel i magen[:)]det må pleies med omsorg og omtanke[:)]. man skal ikke slutte å røyke pga dårlig samvittighet, men fordi det er en nødvendighet for ikke å skade barnet[&:] jeg hører sikkert ut som en person som aldri har røkt og ikke vet hva det vil si å ha lyst på røyk. jeg har røkt siden jeg var 13 år ( er nå 32)[:'(]. da jeg for 4 år siden fikk vite at jeg var gravid, sluttet jeg på dagen. heldigvis visste jeg med en gang at jeg var gravid[;)]. ikke smakte jeg alkohol, og jeg er glad i et glass vin[:D]. ikke kunne jeg spise noe med sukker i heller, hadde svangerskapsdiabetes[&:]. jeg måtte "ofre" mye under svangerskapet, men det var en selvfølge. man har jo et lite mirakel i magen!!!!![:)] et svangerskap skal være ei lykkelig tid, men glem ikke å tenke på den lille[&:] RØYKING ER SKADELIG FOR FOSTERET[:@]ønsker deg likevel lykke til med røykekutten[:D]