røykeslutt

~lenemoren76~

Elsker forumet
[:D] hallo alle sammen. i går bestemte jeg meg for å slutte og røyke og det går bra foreløpig,fikk så dårlig samvittighet. er nå 12 uker,jippi. ha en fin helg alle sammen[:)]

Gratulerer med røykeslutt! Jeg slutta for 4 mnd siden og angrer ikke (selv om jeg er røyksugen innimellom!) Lykke til videre!

Hei hei!
Slutta å røyke for ca 8 måneder siden... Og har holdt meg hele veien[;)]
Nå er det hvertfall ingen grunn til å begynne igjen.
Gratulerer til alle som har klart å slutte[:D]

Så fint da! Lykke til videre! Sluttet når jeg ble gravid jeg oxo. Det at jeg fikk så dårlig samvittighet hjalp godt på til og slutte.
Så knasket jeg på gullerøtter når suget kom og det hjalp faktisk[:)]
Håper du klarer deg da! Stå på! [:D]

du er kjempeflink, gratulerer[:D]

Jeg sluttet forrige søndag å dt har gått kjempe fint! Har ikke hatt spesielt røyksug å det har gått kjempe fort over når det har kommet! Dette klarer du! [;)]

Så flink du er![:)]
Dette kommer til å gå kjempebra! Slutta selv å røyke da jeg ble gravid og vet at det ikke er lett! Savner fortsatt røyken, jeg. Men skal ikke begynne igjen!
Lykke til videre[:D]

Hei, GRATULERER MED RØYKESLUTT.

Jeg sluttet også når jeg fant ut at jeg var gravid, det har gått ganske greit men innimellom er det vanskelig. Særlig når min samboer er stor røyker (må røyke ute da). Men håper at jeg klarer å motstå fristelsen med å begynne igjen etter svangerskapet.

TUSEN TAKK for all den støtte jeg får her inne, det er sååå godt at jeg ikke er alene. kjempe takk. [:D]

er det noen som vet hvordan jeg får opp den dingsen som viser hvor langt jeg er på vei????????????? er ikke noe data geni[8|]

hvis du går inn på testsidene, og ser på oppskrift på ticker så finner du ut av det.

tror jeg fikk det til[:)]

Ja det gjorde du! Den ble flott!

ja der fikk jeg det til ja hehe[:D]

hei på deg. jo dette klarer du kjempe fin. jeg har ikke hatt så veldig sug etter røyken,jeg tenker på lilleba i magen. sluttet når jeg gikk gravid med min sønn oxo. du klarer det du. er du 76 mod??? jeg er[:D]

Jeg har fortsatt ikke klart å slutte enda. Men det må jeg nå. Blir bekymret. Skal prøve å kutte ut helt denne uka. Men syns det er så vanskelig.

du er kjempeflink:) sluttet å røyke for 3 uker siden,og det var faktisk ikke så vanskelig å slutte som jeg trodde det skulle bli:)

Gratulerer x 2!!! Både med røykeslutt, så er du over de 12 magiske ukene! Grattis nok en gang!! [:D]

tusen takk for det. er ikke så langt unna de 12 ukene du heller. [;)]

kjempebra at dere klarer å slutte å røyke[:D]jeg har tre røyk igjen,etter de er det stopp,jeg får dårlig samvittighet..tror nok det skal gå bra...så dvs det er min siste dag i morgen som røyker gitt..

Back
Topp